خبرگزاری کار ایران

تفاوت شفر و منصوریان در عمل؛ دیدار نساجی همه چیز را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۸۶

دو سرمربی استقلال در فصل جدید تفکرات خاص خودشان را داشته اند و دیدار این تیم برابر نساجی مازندران در جام حذفی عمده این تفاوت را نشان خواهد داد.

به گزارش ایلنا، خصوصیت فوتبال این است که هر مربی تفکر خاص خودش را دارد. استقلال دو مربی متفاوت را روی نیمکت خود نشانده. یکی جوان و پرانرژی که بازیکنان باتجربه تیم را بازوی خود می‌داند و دیگری مردی تقریبا پیر که به نظر نمی‌رسد عقیده‌اش مشابه مربی ایرانی باشد.

در این میان جایگاه بازیکنان هم فرق خواهد کرد. خسرو حیدری (دومین کاپیتان استقلال) در بازی قبلی استقلال روی نیمکت نشست و حتی به‌عنوان یار کمکی هم وارد زمین نشد. استقلال مقابل فولاد بازوبند کاپیتانی را بر بازوی سومین کاپیتان خود بست. امید ابراهیمی این روزها حکم لیدر استقلال در زمین را دارد و مرد آلمانی هم نگاه ویژه‌ای در تمرینات به امید داشته است.

وقتی امید ابراهیمی در تمرین مرد همکاره شفر است در زمین هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده و مرد اول استقلال خواهد بود. به نظر می‌رسد کاپیتان اول و دوم استقلال اصلا مثل گذشته جایگاهی در این تیم ندارند و به نیمکت چسبیده‌اند. مهدی رحمتی و خسرو حیدری همزمان با استقلال قرارداد سه ساله بستند؛ اتفاقی که مورد انتقاد قرار گرفت اما کاپیتان‌های استقلال که به مرز بازنشستگی نزدیک می‌شوند تصمیم داشتند جایگاه خود را در استقلال از دست ندهند.

حیدری و رحمتی پیش از این جایگاه خاصی در تیم داشتند اما به تازگی روزگار برای هر دوی آنها عوض شده است و باید منتظر موقعیت باشند. استقلال روز جمعه به مصاف نساجی می‌رود و این بازی از هر حیث برای استقلالی‌ها مهم است و شاید در این بازی مشخص شود چقدر تفکرات شفر و منصوریان با هم فرق می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز