خبرگزاری کار ایران

منصوریان – تارتار؛ مچ اندازی با حواشی و سند اخراج

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۶۱

علیرضا منصوریان امروز تیمش را در شرایط حساسی به مصاف پارس جنوبی در جم روانه خواهد کرد؛ دیداری که نتیجه پایانی آن پاسخ خیلی از اما و اگرها را خواهد داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان اکنون دومین جدال از اولتیماتوم دو هفته‌ای خود را پیش رو دارد؛ او برابر پارس جنوبی قرار خواهد گرفت که با بالانشینی جدول عادت کرده و نمی‌خواهد فرصت کسب امتیاز از این دیدار خانگی را به سادگی از دست دهد و البته منصوریان نیز شیشه عمر حضورش روی نیمکت را در نتیجه این بازی می‌بیند. در ادامه یادداشت محسن بابادی را در خصوص این دیدار حساس و دیدنی را خواهید خواند:

قصد دارم بدون هیچ گونه مقدمه ای به اصل مطلب بپردازم. به اعتقاد من استقلال و شخص منصوریان سخت ترین بازی سال 96 خویش را برگزار خواهند نمود. چرا که از طرفی علیرغم دارا بودن بازیکنان خوبی که در این فصل به خدمت گرفته اند، نتوانسته اند تا به اینجای کار نتایج مطلوبی را کسب نمایند و با کسب هر نتیجه بدی که این فصل برایشان رقم می خورد، خاطرات تلخ بازی چند ماه پیش مقابل العین امارات در ذهن مردم و هواداران تداعی می شود و از طرفی آخرین فرصت علیرضا منصوریان جهت نشان دادن توانایی های خویش به فوتبال ایران روی نیمکت استقلال خواهد بود. چرا که اگر چنین نشود، میبایست طبق اولتیماتومی که پیش از این اعلام شده نیمکت استقلال را ترک کند.

  از همه مهمتر اینکه مقابل تیم قلدر و پرانگیزه ای به اسم پارس جنوبی جم به میدان خواهند رفت که برای ماندن در صدر جدول و کورس قهرمانی چنگ و دندان تیز کرده و در تلاش است تا خاطرات بد حذف در جام حذفی را به دست فراموشی سپرده و به همگان ثابت نماید که اتفاقی بیش نبوده است.

آنچه مسلم است مسابقه ای بسیار نفس گیر و حساس خواهد بود و به احتمال زیاد باید در انتظار یک جدال فیزیکی و محکم از سوی دو تیم بود. با توجه به اینکه دو مربی سعی در خنثی سازی استراتژی ها و تاکتیک های یکدیگر داشته و لذا احتمال می رود این بازی گل های زیادی نیز به همراه نداشته باشد و احتمال تساوی بدون محتمل‌ترین نتیجه‌ای است که می‌توان در پایان 90 دقیقه متصور بود. با این حال با توجه به حساسیت بالای این بازی برای شاگردان منصوریان، آبی‌پوشان احتمالا یکی از کم اشتباه‌ترین و زیباترین روزهای خود را در استادیوم جم رقم بزنند.

به احتمال قریب به یقین منصوریان ابتدا سعی در گل نخوردن و ارزیابی حریف و سپس گلزنی در حملات سریع و حتی ضدحملات داشته باشد. در طرف مقابل نیز، احتمالا شاگردان تارتار بخواهند با رهبری امید سینگ از روی فرار از کناره ها و باز کردن ساختار دفاعی استقلال در فضای نزدیک به مدافعین کناری و حتی سانتر روی دروازه استقلال به گل برسند اما آنچه نتیجه مسابقه را مشخص می نماید، آنالیز دقیق پیش از مسابقه توسط کادرفنی دو تیم، آمادگی جسمانی و روحی بازیکنان خصوصا تیم استقلال، اشتباهات فردی و گروهی کمتر و انگیزه و عملکرد بازیکنانو سرمربیان جوان دو تیم در طی 90 دقیقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز