خبرگزاری کار ایران

پورموسوی؛ مانع بزرگ برانکو برای برگزاری جشن

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۲۲

تنها تیمی که هنوز کورسوی امیدی برای کشاندن رقابت با پرسپولیس به هفته‌های پایانی دارد فولاد است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس روز گذشته موفق شد با پیروزی در دیدار حساس مقابل سپاهان، یکی از دیدارهای دشوار باقی مانده خودش را هم به سلامت پشت سر بگذارد و در حالیکه 8 دیدار تا پایان فصل برایش باقی مانده با 51 امتیاز و 15 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود در تدارک جشن قهرمانی باشد.

اگرچه قهرمانی پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد ولی هنوز احتمال اندکی برای یکی از تیم‌ها وجود دارد تا بتواند با ادامه نتایج خوبش همچنان در کورس رقابت باقی ماند و آن تیم هم فولاد است.

فولادی‌ها در حالی در فاصله 15 امتیازی پرسپولیس در جایگاه دوم جدول ایستاده‌اند که دیدار هفته بیست و دوم خود را هنوز انجام نداده و البته یک دیدار معوقه هم با پیکان دارند تا 2 بازی کمتر از پرسپولیس انجام داده باشند. در صورتی که شاگردان پورموسوی این 6 امتیاز را کسب کنند، به فاصله 9 امتیازی پرسپولیس خواهند رسید و 8 بازی دیگر جذابیت بیشتری خواهد داشت.

البته دیدار معوقه فولاد با پیکان پس از هفته بیست و سوم انجام خواهد شد و نتیجه دیدارهای این هفته تاثیر زیادی در اهمیت نتیجه این بازی خواهد داشت، اگر پرسپولیس موفق شود صنعت نفت آبادان را شکست دهد دیگر می‌توان گفت قهرمانی این تیم فقط روی کاغذ قطعی نشده است و باید دنبال اتفاقات نادر فوتبال بود تا پرسپولیس قهرمان نشود ولی در صورت شکست سرخپوشان مقابل صنعت نفت، فولاد می‌تواند با پیروزی مقابل پیکان به فاصله 6 امتیازی سرخپوشان هم برسد.

همه این اتفاقات در صورتی خواهد افتاد که فولاد امروز صنعت نفت را شکست دهد و اگر موفق به این کار نشود دیگر شانس زیادی برای این تیم در رقابت با پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز