خبرگزاری کار ایران

جای زبیدی بین من و بیت‌سعید خالی است

رحیم زهیوی: خوشحالم بیرانوند رکورد زد، بعد گل خورد/ خط دفاع پرسپولیس آنقدر‌ها هم قوی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۰۸

مهاجم فولاد خوزستان در مورد تساوی مقابل پرسپولیس و گلزنی در این بازی صحبت کرد.

رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تساوی فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشحالم که دست خالی از بازی خارج نشدیم ولی شرایط می‌توانست جور دیگری باشد و گل پرسپولیس صد در صد خطا بود و اگر داور تصمیم درستی می‌گرفت می‌توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: اشتباهات داوری هم جزوی از فوتبال است ولی بعضاً این اشتباهات در نتیجه تاثیر مستقیم دارد. داوری در کل به جز آن یک اشتباه خوب عملکرد و خسته‌نباشید می‌گویم به تیم داوری ولی کاش در آن موقعیت‌هم بهتر عمل می‌کردند. در جایی که داور دید درستی ندارد کمک‌هایش باید وارد عمل شوند که اینگونه نبود.

مهاجم فولاد در مورد اینکه به مساوی راضی هستند یا نه گفت: ما واقعاً‌ برای برد به زمین رفته بودیم و اصلاً به مساوی راضی نبودیم. اگر نگاه کنید با 3 مهاجم تیم وارد زمین شد و این نشان می‌دهد هدف ما کسب 3 امتیاز بود ولی مساوی هم نتیجه بدی نیست و دست خالی خارج نشدیم.

زهیوی در مورد گلی که به پرسپولیس زد عنوان کرد: برای هر مهاجمی گل زدن به دروازه‌بان خوبی مثل بیرانوند اتفاق خوبی است و خوشحالم. از این هم خوشحالم که او به رکورد رسید و بعد از آن گل خورد،‌ ای کاش ضربه فرشاد جانفزا که به تیر دروازه خورد گل می‌شد و شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

وی در مورد کری‌هایی که با بیرانوند دارد گفت: کری‌‌ بین من و بیرانوند همیشه وجود دارد ولی از سر دشمنی و تحقیر نیست و به خاطر رفاقت است. من 2 سال در نفت با بیرانوند همبازی بودم و دوست خوب من است.

مهاجم فولاد در مورد گلی که در استقلال خوزستان زده بود هم اظهار داشت: گل زیبایی زده بودم که قصد داشتم در این بازی آن را تکرار کنم. موقعیت خوبی در همان نطقه به من رسید ولی نتوانستم از آن استفاده کنم.

زهیوی در مورد قدرت خط دفاعی پرسپولیس گفت: نفرات خوبی در خط دفاع پرسپولیس وجود دارند ولی آنچه در زمین بازی دیدم آنقدر که می‌گویند قوی و نفوذناپذیر نیست و با برنامه می‌شود به این تیم گل زد و هر تیمی می‌تواند چنین کاری انجام دهد.

وی در مورد اینکه نتیجه نفت آبادان مقابل پرسپولیس در روحیه آنها برای این بازی نقش داشت یا نه خاطرنشان کرد: مایه افتخار فوتبال خوزستان است که تیم خوب صنعت نفت توانست از پرسپولیس عبور کند و کل استان بعد از آن برد خوشحال بود و به ما هم روحیه مضاعف داد.

مهاجم فولاد در رابطه با عملکردش در نیم فصل نخست گفت: من بازی‌های زیادی به دلیل مصدومیت حضور نداشتم که خیلی حسرت می‌خورم. در 7 بازی که به میدان رفتم یا گل زدم یا پاس گل دادم و در این 7 بازی 6 برد و یک تساوی به دست آوردیم. در نیم فصل دوم امیدوارم بیشتر به میدان بروم و خودم و تیم عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم سهمیه بگیریم.

زهیوی در مورد اضافه شدن بیت‌سعید به فولاد و تشکیل زوج رویایی استقلال خوزستان تصریح کرد: خوشحالم که بیت‌سعید هم به جمع ما اضافه شد و هماهنگی و شناخت خوبی از هم داریم. جای مهدی زبیدی هم خالی است که مثلث ZBZ معروف شکل بگیرد و امیدوارم سال دیگر او هم اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز