خبرگزاری کار ایران

آنجلوتی: رونالدو نمی‌خواهد بازنده باشد/ ترجیح می‌دهم در رده باشگاهی سرمربیگری کنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۱۵۲

سرمربی سابق رئال مادرید از شرایط شاگردان زین الدین زیدان برای رویارویی با پاری سن ژرمن گفت.

به گزارش ایلنا، کارلو آنجلوتی که به همراه رئال مادرید تجربه رویارویی با پاری سن ژرمن را دارد گفته اگر شاگردان زین الدین زیدان پاریسی‌ها را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهند، آنها به نیرویی تبدیل خواهند شد که متوقف نمی‌شود.

او اعتقاد دارد رئال با کناره گیری از کوپا دل ری و 19 امتیاز عقب‌تر از بارسلونا در لالیگا، تمرکز ویژه‌ای روی لیگ قهرمانان اروپا دارند و برای موفقیت در این تورنمنت تلاش می‌کنند.

سرمربی ایتالیایی به کوریره دلو اسپورت گفت: رئال برابر والنسیا نمایش خوبی داشت. من فکر نمی‌کنم که آنها در بحران باشند. تنها عنوانی که آنها می‌توانند به قهرمانی برسد لیگ قهرمانان است پس روی آن متمرکز هستند. اگر آنها پاری سن ژرمن را شکست بدهند توقف آنها بسیار دشوار است زیرا آنها بازیکنی در ترکیب دارند که هرگز نمی‌خواهد بازنده باشد: کریستیانو رونالدو.

او ادامه داد: پاری سن ژرمن همه چیز برای قهرمانی را دارد. آنها امباپه و نیمار را دارند. پاری سن ژرمن نسبت به سال گذشته تجربه بیشتری کسب کرده و خطرناک تر و بالغ تر هستند.

پس از برکناری ونتورا از هدایت تیم ملی ایتالیا بسیاری از حضور انجلوتی روی نیمکت آتزوری خبر می‌دادند که آنجلوتی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: باید در ابتدا مشکلات موجود در فدراسیون را حل کنند. در حال حاضر ترجیح می‌دهم در رده باشگاهی مربیگری کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز