خبرگزاری کار ایران

رئال باید انسجام بیشتری داشته باشد؛

آنچلوتی: بازی با مالاگا استثنایی نبود / کریس کاملا خونسرد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۲

کریس دوست داشت به گل برسد و فرصت‌های گلزنی هم داشت. من به او گفته بودم شاید این هفته، هفته ایده‌آلی برای او نباشد. او در زمان زدن ضربه پنالتی کاملا خونسرد بود.

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که از عملکرد تیمش در حال حاضر راضی است و باید به همین روند ادامه دهند و بهتر شوند.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال بر مالاگا در کنفرانس خبری به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: در این دیدار ما خوب دفاع کردیم. همچنین تهاجمی‌تر کار کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم با همین انسجام کار کنیم.

وی ادامه داد: ما بیشتر بر روی مسائل تدافعی کار کردیم و تمام بازیکنان تمرکزشان را برروی ارائه یک بازی تدافعی خوب قرار داده بودند. در جریان بازی به سرعت توپ‌ها را بازیابی می‌کردیم و هماهنگی در تیم‌ ما مشخص بود. این تفاوتی بود که در این بازی نسبت به بازی‌های قبل شاهدش بودیم. تیم ما به خوبی در زمین جاگیری کرد.

کارلتو همچنین افزود: در حال حاضر راضی هستم. باید به همین روند ادامه دهیم و بهتر شویم. به نظرم تیم ما در بازی شنبه‌شب عملکرد خوبی داشت و هفته را خوب شروع کردیم.

وی با تمجید از کارواخال و موراتا در این بازی متذکر شد: بازی موراتا و کارواخال خوب بود. آنها عملکرد خوبی داشتند. موراتا در زمینه دفاعی تلاش زیادی کرد و در حملات هم خطرناک بود. این همان چیزی است که من از آنها خواسته بودم و آنها هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

آنچلوتی در مورد نمایش ایسکو در این بازی نیز تاکید کرد: او نیز خوب بازی کرد و در انتظار آن هستم که در آینده بهتر از اینها کار کند. ایسکو با در نظر داشتن شروعی که در این فصل داشته، همه ما را متعجب کرد. بازی شنبه‌شب یک بازی استثنایی نبود و او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده ولی من به او اعتماد دارم. ایسکو بازیکن بزرگی است. اییارامندی هم از نظر تدافعی خیلی بهتر شده ولی باید در ارسال پاس‌های بین خطوط سریع‌تر کار کند.

آنچلوتی در پایان در مورد کریستیانو رونالدو نیز گفت: کریس دوست داشت به گل برسد و فرصت‌های گلزنی هم داشت. من به او گفته بودم شاید این هفته، هفته ایده‌آلی برای او نباشد. او در زمان زدن ضربه پنالتی کاملا خونسرد بود. وقتی هفته خوب پیش نمی‌رود، گلزنی از روی نقطه پنالتی هم آسان نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز