خبرگزاری کار ایران

خوشحالی کارلتو از گلزنی کریستیانو؛

آنچلوتی: رونالدو برای گل زدن به دنیا آمده است / مارسلو سورپرایزم کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۴

از گلزنی مارسلو کاملا سورپرایز شده بودم. او بازیکنی نیست که همیشه گل بزند و به همین دلیل من از خوشحالی وارد زمین شدم تا باهم جشن بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گلزنی رونالدو را برابر شالکه ۰۴ بازگشت این بازیکن دانست و گفت امشب رونالدوی همیشگی در زمین بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های رئال مادرید و شالکه ۰۴ که با برتری ۲ بر صفر شاگردانش همراه بود، اظهار کرد: خوشحالم، روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و برد ارزشمندی در دیداری که آسان نبود به دست آوردیم.

وی افزود: شالکه از همان ابتدا عقب کشید و روی به بازی دفاعی آورد. کنترل توپ و میدان دست ما بود و ما با تمرکز بالا توانستیم اهداف خودمان را در زمین پیاده کنیم. بازی را خوب شروع کردیم و سعی داشتیم از کناره های به دروازه شالکه حمله کنیم.

آنچلوتی با اشاره به گلزنی رونالدو در این دیدار گفت: کریستیانو برای گل زدن متولد شده است. وقتی او در یکی دو بازی گل نمی زند، نگران او می شویم اما امشب فوق العاده بود. هم گل زد و هم پاس گل داد. امشب رونالدوی همیشگی در زمین بود.

سرمربی رئال درباره دویدنش به زمین پس از گل مارسلو و شادی عجیب‌اش گفت: واقعیت این است که از گلزنی مارسلو کاملا سورپرایز شده بودم. او بازیکنی نیست که همیشه گل بزند و به همین دلیل من از خوشحالی وارد زمین شدم تا باهم جشن بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز