خبرگزاری کار ایران

زمان بازنشستگی ستاره پرتغالی اعلام شد؟

رونالدو: رئال هرگز تسلیم نمی‌شود/ هنوز خوش تیپ هستم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۲۶

مهاجم رئال مادرید در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شاگردان زین الدین زیدان به روندشان ادامه می‌دهند تا ناکامی‌های اخیر را جبران کنند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پس از کسب عنوان برترین بازیکن سال 2017 از نگاه یک نشریه چینی اعلام کرد که قصد دارد به دوران فوتبالی‌اش در رئال مادرید ادامه بدهد.

رونالدو گفت: از سال 2009 در این شهر زندگی کرده‌ام و آب‌وهوا و مردم این شهر را دوست دارم. اسپانیا به پرتغال نزدیک است و حتی امکان سفر به این کشور وجود دارد. اسپانیا یک کشور عالی است و این کشور و باشگاه رئال مادرید را دوست دارم.

او ادامه داد: رئال هرگز تسلیم نمی‌شود. اما رسیدن به بارسلونا بسیار، بسیار، بسیار سخت خواهد بود. در وضعیت فعلی بسیار ناامید هستیم اما همانطور که قبلا هم گفتم هنوز زود است. شاید اگر در پایان فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم بگویند: فصل باورنکردنی، شما قهرمان چمپیونز لیگ شدید.

ستاره رئال مادرید درباره مصدومیتش گفت: هنوز خوشحالم، هنوز هم خوش تیپ هستم و بینایی‌ام مانند گذشته‌ است؛ پس مشکلی وجود ندارد.

رونالدو پنجمین توپ طلای دوران حرفه‌ای اش را در پاریس دریافت کرد و با عملکرد فعلی که در فصل جدید داشته بعید به نظر می‌رسد حریف لیونل مسی شود. او در این باره اظهار داشت: صادقانه بگویم هرگز تصور نمی‌کردم برای یک یا دو بار توپ طلا کسب کنم چه برسد به 5 بار! اگر درآینده به آن دست پیدا نکنم بسیار بسیار به خودم افتخار می‌کنم. البته جزو اهداف من است که با رئال مادرید عناوین دیگری کسب کنم اما درباره توپ طلا وسواس نخواهم داشت. این خوب است که این افتخار و عناوین را با مسی، یکی از بازیکنان بزرگ سال ‌های اخیر به اشتراک گذاشته‌ام.

رونالدو اعتقاد دارد که ممکن است تیم ملی پرتغال در جام جهانی پرتغال قهرمان شود. او در این خصوص عنوان کرد: رویای من این است که برخی عناوین مهم را به همراه تیم پرتغال کسب کنم و در سال 2016 هم قهرمانی اروپا را به ارمغان آوردیم. اگر از من سوال کنیذ که دوست داری قهرمان شوی می‌گویم بله. پرتغال مورد علاقه نیست اما برای ما خوب است. 

در پایان از رونالدو سوال پرسیده شد که چه زمانی قصد دارد بازنشسته شود و او پاسخ داد: طرح من برای بازنشستگی در 41 سالگی احتمالا سخت تر باشد اما فعلا این لحظات را ارزشمند می‌دانم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز