خبرگزاری کار ایران

گفتند سپیدرود می‌تواند سهمیه بگیرد؛

تهی دست: برای شکست استقلال خوزستان بازی می‎‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۲۵

هافبک سپیدرود رشت گفت: همانند بازی داخل خانه مقابل سپاهان، برای شکست استقلال خوزستان به میدان می‌رویم. این بازی 6 امتیازی است و با پیروزی از پایین جدول فاصله می‌گیریم.

میثم تهی دست در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شکست خارج از خانه مقابل صنعت نقت آبادان و جایگاه سپیدرود در جدول رده بندی گفت: بعد از برد خوبی که مقابل سپاهان داشتیم هم قسم شده بودیم و تمامی برنامه‌های ما برای دست پر خارج شدن از زمین صنعت نفت بود. متاسفانه این بازی برای ما خوب پیش نرفت اگرچه قبل از گل اول روند دیدار خیلی متعادل بود و روی حساب پیش می‌رفتیم.

او ادامه داد: روی یک ضربه کاشته گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. بعد از آن تا به خودمان بیاییم دو گل دیگر هم دریافت کردیم و واقعا مستحق شکست برابر صنعت نفت نبودیم؛ فاصله ما با نفت سه گل نبود.

هافبک سپیدرود افزود: آن بازی برای ما تمام شده و همانند بازی داخل خانه مقابل سپاهان، برای شکست استقلال خوزستان بازی می‌کنیم. این بازی 6 امتیازی است و با پیروزی از پایین جدول فاصله می‌گیریم.

تهی دست درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال تهران عنوان کرد: با استقلال تهران هم بازی داریم و به موقع‌اش به آن فکر می‌کنیم. مانند بازی با سپاهان که روز خوبمان را سپری کردیم در تمامی بازی‌های خانگی باید سه امتیاز را کسب کنیم.

هافبک سرخ پوشان گیلانی در پایان اظهار داشت: هفته گذشته که ما پیروز شدیم خیلی ها گفتند که سپیدرود می‌تواند سهمیه کسب کند و انتظارها یکباره بالا رفت. شرایط ما در جدول با یک پیروزی تغییر می‌کند و امتیازها بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز