خبرگزاری کار ایران

در نهایت ارامش بکارمان ادامه خواهیم داد

کلانتری: خداراشکر بازی درگیرانه نفت را برنده شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۹۰

سرمربی فجرسپاسی شیراز پس از برتری برابر نفت مسجد سلیمان صدرنشین گفت: بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین و سخت بود ولی با توجه به چیدمان تیم نفت مسجد سلیمان و برنامه ریزی که از قبل داشتیم توانستیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش ایبعلی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی بعد از برد مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: ابتدا خداروشکر و سپاس خداوند متعال را که در یک بازی سخت به پیروزی دست یافتیم و به همه‌ی هوادران و دست اندرکاران و مسئولین استانی که در یک روز سخت تیم را حمایت کردند این برد را تقدیم و تبریک می‌گویم.

وی در خصوص بازی افزود: پیش بینی این بازی سخت را میکردیم و همانطور که انتظار داشتیم بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین و سخت بود ولی با توجه به چیدمان تیم نفت مسجد سلیمان و برنامه ریزی که از قبل داشتیم توانستیم به پیروزی دست یابیم. چندین موقعیت داشتیم و تیم حریف نیز چندین موقعیت داشت که خداراشکر تیم ما توانست از این بازی درگیرانه و تاکتیکی سربلند خارج شود.

سرمربی فجر در خصوص پنالتی دقیقه آخر افزود: حق تیم ما نبود که در دقیقه ٩٥ برد را با مساوی عوض کند هر چند بنده از داوری رضایت داشتم ولی احتمال میدهم قبل از سوت پنالتی روی دروازه بان ما خطا صورت گرفت.

کلانتری در خصوص دو گلی که از سوی هر دوتیم زده شد و افساید اعلام گردید بیان داشت: به نظر من هر دو گل افساید بود و کار کمک داور صحیح بود.

وی در انتها بیان نمود: اصلا این توقع را که تیم ما می تواند لیگ برتری باشد ایجاد نمیکنم و کمافی سابق بدون حاشیه و در نهایت ارامش بکارمان ادامه خواهیم داد و انشالله هر انچه خیر می باشد بوجود آید. ولی این قول را به تمامی هم استانی ها و هواداران واقعی فجر میدهیم که باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تا لحظه اخر برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز