خبرگزاری کار ایران

نریمان‌جهان: چهار امتیاز مفت در 2 بازی از دست دادیم/ نباید سیاه‌جامگان را دست کم بگیریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۵۲

هافبک گسترش فولاد از شرایط این تیم و دیدار پیش رو می‌گوید.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط گسترش فولاد اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تیم خیلی آماده و سرحال است و همانطور که در بازی‌ها می‌بینید هفته به هفته بهتر می‌شویم. متاسفانه بدشانسی در 2 هفته اخیر گریبان مارا گرفته است و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: در بازی با پرسپولیس روی یک غفلت در دقیقه پایانی دروازه‌مان باز شد و بدشانسی آوردیم و شاید اگر چند بار دیگر آن صحنه تکرار می‌شد توپ وارد دروازه نمی‌شد و از طرفی موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم. در بازی با نفت تهران هم تیم برتر میدان بودیم و چند موقعیت خراب کردیم ولی بازهم گل خوردیم و 2 امتیاز از دست دادیم. اگر این 4 امتیاز را از دست نداده بودیم شرایط خیلی بهتری در جدول داشتیم.

هافبک گسترش فولاد در مورد اینکه چرا مثل هفته‌های گذشته گلزنی نمی‌کند عنوان کرد: مصدومیت من را مدتی از تیم دور کرد و برای همین در روند گلزنی من وقفه ایجاد شد. در دیدارهای اخیر هم تلاشم را کردم و چند فرصت هم داشتم که گل نشد، در چند موقعیت هم اگر به من پاس داده می‌شد می‌توانستم گل بزنم که هم‌تیمی‌هایم من را ندیدند. در کل گلزنی کار سختی است ولی تلاش می‌کنم در هفته‌های بعد این کار را انجام دهم.

نریمان جهان در مورد بازی با سیاه‌جامگان هم گفت: این تیم در انتهای جدول قرار دارد ولی اصلاً به معنی ضعیف بودنش نیست. آنها در هفته‌های اخیر خوب بازی کردند و نتایج خوبی گرفتند و توانستند با تراکتورسازی مساوی کنند و اصلاً‌ کار راحتی نداریم ولی تلاشمان را می‌کنیم پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز