خبرگزاری کار ایران

مسیح زاهدی: وقتی تیم نمی‌برد گل زدن من چه ارزشی دارد؟/ طرفدار «ایشی‌زاکی» هستم ولی الگویم جان تری است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۲۰۹

مدافع گسترش‌فولاد از تساوی مقابل نفت تهران و گلی که به ثمر رساند می‌گوید.

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی گسترش فولاد مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی داشتیم ولی از هر جهت مستحق پیروزی بودیم. فرصت‌های زیادی از دست دادیم و روی یک غفلت دروازه‌مان باز شد و متاسفانه با وجود تلاش زیادی که داشتیم نتوانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم.

وی افزود: متاسفانه بدشانسی و بی‌دقتی امتیازهای زیادی از ما گرفته است. در بازی با پرسپولیس هم در دقیقه آخر بازی 3 امتیاز را از دست دادیم و تکرار این موضوع فیروز کریمی را از دست بازیکنان دلخور کرده است و می‌گوید باید بیشتر روی این مشکل کار کنیم.

مدافع گسترش فولاد در مورد گلی که به ثمر رساند گفت: گل قشنگی بود ولی وقتی تیم برنده نشد و به 3 امتیاز نرسید ‌فایده‌اش چه بود؟ من حاضر بودم گل نزنم ولی تیم در نهایت برنده شود. نفت تهران تیم خوبی است که چند هفته است اوج گرفته ولی ما به خوبی مقابل آنها بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

زاهدی در مورد اینکه برای دومین بار موفق به گلزنی برای تیمش شده است عنوان کرد: من قبلا در پست‌های جلوتر بازی می‌کردم و الان هم که در خط دفاع به میدان می‌روم زیاد نفوذ می‌کنم و برای همین فرصت گلزنی نصیبم می‌شود. این را هم بگویم که وقتی کسی گل می‌زند حاصل تلاش تیم است.

وی در مورد علاقه‌اش به شخصیت کارتونی فوتبالیست‌ها و اینکه گفته می‌شود از او الگو می‌گیرد گفت: من از بچگی به کارتون فوتبالیست‌ها علاقه زیادی داشتم و فکر می‌کنم نوستالژی همه ما باشد. ایشی‌زاکی در این کارتون مورد علاقه من بود ولی اینکه الگوی من باشد نه، الگوی من در فوتبال جان تری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز