خبرگزاری کار ایران

دفاعی نه، مطابق تاکتیک فیروز کریمی بازی می‌کنیم

نریمان‌جهان: دوست ندارم هافبک دفاعی بازی کنم ولی چاره‌ای نیست/ بازی مقابل کمالوند برایم سخت بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۰۲

هافبک گسترش فولاد از شرایط تیمش و بازی خودش در پست غیر تخصصی می‌گوید.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص پیروزی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خوبی مقابل نفت داشتیم و با وجود مشکلات زیادی که داشتیم توانستیم سه امتیاز مهم خارج از خانه بگیریم و پیروزی در این بازی کمک زیادی برای ما بود تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

وی افزود: تیم ملی مشکلات زیادی دارد و چند بازیکن کلیدی مثل فخر‌الدینی، تیموریان، خالقی‌فر و... مصدوم هستند که نبودشان ضربه زیادی به تیم زده است ولی با تدابیر کادرفنی و زحمت بازیکنان این مشکل را کمرنگ کردیم و امیدوارم نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

هافبک گسترش‌فولاد در مورد حضور خودش در پست هافبک دفاعی گفت: پس اصلی من پشت مهاجم است و دوست دارم در پست تخصصی بازی کنم ولی وقتی تیم این همه مصدوم دارد و نیاز است به عنوان هافبک دفاعی به میدان بروم چاره‌ای جز این وجود ندارد. فکر می‌کنم با وجود بازی در پست غیر تخصصی خوب بازی کرده باشم.

نریمان‌جهان در مورد اینکه گسترش فولاد بعد از جلو افتادن از صنعت نفت به بازی دفاعی روی آورده عنوان کرد: بازی ما دفاعی نیست بلکه شیوه بازی با تاکتیک فیروز کریمی است و ما آن چیزی را در زمین اجرا کردیم که سرمربی از ما خواسته است. قبول ندارم که تیم ما دفاعی بازی می‌کند.

وی در مورد دیدار هفته دوازدهم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم خوبی است ولی نیاز به پیروزی مقابل آنها داریم. شرایط جدول به شکلی است که با 3 امتیاز بازی بعدی می‌توانیم تا چندین پله صعود کنیم. در حال حاضر با سایپا که در رتبه ششم جدول است 3 امتیاز فاصله داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز