خبرگزاری کار ایران

نریمان‌جهان: جای جهانبخش پنالتی می‌زدم، گل می‌شد/ از برد پرسپولیس در دربی خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۸۲

هافبک گسترش فولاد از پیروزی تیمش در جام حذفی و صعود به مرحله بعد می‌گوید.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دیدار گسترش فولاد مقابل اکسین در جام حذفی و صعود به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌ها اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با بی‌دقتی از دست رفت و برخلاف چیزی که استحقاقش را داشتیم در نود دقیقه نتوانستیم پیروز شویم و کار به پنالتی کشید.

وی افزود: ضربات پنالتی ریسک بزرگی است و هر اتفاقی در آن ممکن است بیافتد و استرس زیادی داشتیم ولی خدا را شکر هم بازیکنان ما ضربات خوبی زدند و هم دخسوس ضربه خوبی را گرفت تا بتوانیم به مرحله بعدی رقابت‌ها برویم.

هافبک گسترش‌فولاد در مورد اینکه چرا خودش در ضربات پنالتی شرکت نکرد گفت: راستش را بخواهید 120 دقیقه دویده بودم و خستگی زیاد باعث شد تمرکز کافی نداشته باشم و برای همین از آقای کریمی عذرخواهی کردم و پنالتی را به سایر بازیکنان واگذار کردم. مهم این است که تیم برنده شد و مهم نیست که من پنالتی زده باشم یا نه.

نریمان‌جهان در مورد پنالتی‌ای که در میان بازی توسط جهانبخش از دست رفت هم اظهار داشت: آن ضربه را قرار بود اول من بزنم ولی بعد تصمیم بر این شد که امید بزند. فکر می‌کنم اگر من ضربه را می‌زدم گل می‌شد چرا که آمار نشان می‌دهد پنالتی‌زن خوبی هستم. البته ضربه امید هم خوب بود و دروازه‌بان حریف به خوبی تشخیص داد و ضربه را گرفت.

وی در پایان با اشاره به برد پرسپولیس در دربی گفت: دربی همیشه بازی خاصی است و ربطی به شرایط تیم‌ها در جدول ندارد. پرسپولیس بهتر بازی کرد و مزد برتری خودش را گرفت و من هم به عنوان یک پرسپولیسی از این برد خوشحالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز