خبرگزاری کار ایران

کعبی: شرایط سپیدرود خطرناک نیست/ شکست برابر نفت را فراموش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۸۸

کاپیتان سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد سرخپوشان با برتری هفته آینده به رتبه‌های بالای جدول برسند.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تا دقیقه 33 هم اینگونه پیش رفتیم. فرصتی به صنعت نفت ندادیم. روی یک غفلت و خطای پشت محوطه جریمه اولین گل را دریافت کردیم.

او ادامه داد: کار تاکتیکی خاصی از سوی حریف وجود نداشت. روی گل دوم هم بازیکن ما بازیکن مقابلش را گم کرد و گل خوردیم. از نظر من در سه دقیقه سه گل خوردن یک غفلت و اشتباه بود. اینکه بگوییم صنعت نفت کار تاکتیکی خاصی وجود داشته باشد، نه اینگونه نبود. یک موقعیت تک به تک داشتند که دروازه بان ما دفع کرد. ما تنها نتیجه را واگذار کردیم و همه نتیجه را می‌بینند. اگر نیمه اول با تساوی تمام می‌شد می‌توانستیم با امتیاز به رشت برگردیم. 

کاپیتان سپیدرود درخصوص دیدار هفته آینده برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: فوتبال همین است و روی اشتباهات تاوان دادیم. کارخاصی نبود و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. این شکست را فراموش می‌کنیم و هفته آینده بازی 6 امتیازی داریم. آنها رقیب ما هستند و بازی دشواری خواهیم داشت. استقلال خوزستان هم در پایین جدول قرار دارد و تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار می‌گیریم.

کعبی درباره شرایط سپیدرود در انتهای جدول گفت: شرایط ما خطرناک نیست. 9 بازی تا پایان فصل وجود دارد و اگر استقلال خوزستان را ببریم و تراکتورسازی و سپاهان شکست بخورند از آنها پیشی می‌گیریم. امتیازها بسیار نزدیک است و با دوتا برد می‌توانیم تا رده نهم هم پیش برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز