خبرگزاری کار ایران

آقای غیاثی صادقانه بگو داورانت اشتباه می‌کنند

تارتار: داور اگر 3پنالتی دیگر هم می‌گرفت به درد ما نمی‌خورد/ آنها باعث برکناری ما می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۵۷۶

تاتار افزود: وقتی چهارتا گل خوردیم داور یک پنالتی الکی برای ما گرفت که هیچ فایده‌ای ندارد اگر 3پنالتی دیگر هم می‌گرفت به درد ما نمی‌خورد

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های رضا غیاثی بر علیه خودش اظهار داشت: نیازی نیست که رضا غیاثی برای ما تصمیم بگیرد. داوران پراشتباه کمیته داوران باعث می‌شوند ما از کار برکنار شویم. با این داوری‌ها ممکن است ما کارمان را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: غیاثی به جای اینکه بابت اشتباه داوران معذرت‌خواهی کند از آنها حمایت می‌کند. آقای غیاثی صادقانه بگو داورانت اشتباه می‌کنند.

سرمربی پارس جم جنوبی خاطرنشان کرد: دقیقه 20 بازی بازیکن ما اخراج می‌شوند آن هم در تهران مقابل استقلالی که با هوادارانش به دنبال برد است و این کار ما را سخت می‌کند. یک پنالتی‌هم بر علیه تیم ما گرفته شد که هنوز هم اعتقاد دارم بیرون از محوطه جریمه بوده و پای بازیکن استقلال به خودش گیر کرد که باعث سرنگونی‌اش شد. جالب است چند دقیقه بعد پژمان منتظری بازیکن ما را در محوطه جریمه می‌زند اما داور آن را خطای پنالتی اعلام نمی‌کند. در حالی که دست پژمان باید در امتداد بدن خودش باشد اما روی کمر بازیکن ماست و باعث می‌شود تعادلش از بین برود.

تارتار افزود: وقتی چهارتا گل خوردیم داور یک پنالتی الکی برای ما گرفت که هیچ فایده‌ای ندارد اگر 3پنالتی دیگر هم می‌گرفت به درد ما نمی‌خورد.

سرمربی پارس جم در پایان گفت: من امشب از داوران به نیکی یاد می‌کنم و روی سلامت اصفهانیان هیچ شکی ندارم اما نگاه کنید داور باعث شد من شرمنده هوادارانی شوم که کیلومترها برای دیدن بازی به تهران آمده بودند که در اینجا از آنها معذرت‌خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز