خبرگزاری کار ایران

پیرلو: فوتبال ایتالیا باید بازسازی شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۴۴۱

آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا گفته که فوتبال در این کشور باید نوسازی شود تا تیم ملی ایتالیا به اوج برگردد.

به گزارش ایلنا، تیم ایتالیا نتوانست به جام جهانی 2018 راه یابد و یکی از چهره‌های کلیدی در قهرمانی آنها در جام جهانی 2006 می‌گوید که نیاز به اصلاحات اساسی وجود دارد: «فوتبال ایتالیا باید بازسازی شود، باید تغییر کند. این کار زمان می‌برد، اما ما باید پس از ناکامی در رسیدن به جام جهانی، از صفر شروع کنیم. باید دوباره شروع کنیم و این بار حتی قوی‌تر شویم.»

این هافبک سابق از بخت تیم‌های ایتالیا در لیگ قهرمانان هم صحبت کرده است: «یوونتوس قطعا قوی است. آنها در سال‌های اخیر این را نشان داده‌اند و در سه سال اخیر، دو بار به فینال رسیده‌اند. آنها سالی قوی را پشت سر می‌گذارند و بخت خوبی دارند که تا انتهای لیگ قهرمانان پیش بروند. رم غافلگیرکننده بوده و توانسته در گروهش اول شود. این در حالی است که بسیاری تصور می‌کردند آنها در همان مرحله گروهی حذف شوند.»

پیرلو در انتهای فصل 2017 MLS از فوتبال کناره‌گیری کرد. او حالا چه خواهد کرد؟ خود این بازیکن می‌گوید: «تازه بازی‌ام تمام شده. نیاز به کمی فرصت دارم که خودم را پیدا و درک کنم که چه کاری می‌خواهم انجام دهم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز