خبرگزاری کار ایران

واکنش به اتفاقات تلخ و جنجالی برای ورزشکاران بانو

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۱۷۳

اتفاقات اخیر در حوزه ورزش بانوان به اندازه‌ای تلخ و اسفناک بوده که حتی با واکنش سیاسیون روبه‌رو شده است.

به گزارش ایلنا، مرگ ناگهانی مربی ژیمناستیک و برخورد سلبی با دختر پینگ‌پنگ‌باز سبب شده تا بار دیگر بحث محاق ورزش زنان بدل به سوژه روز ورزش شود. اتفاقی که بعد از واکنش فعالان زن، حالا اعضای شورای شهر تهران را نیز به واکنش واداشته.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران اعتقاد دارد که رسانه‌ها باید در قبال اتفاقات اخیر از مسوولان ورزش مطالبه داشته باشند و به ‌عنوان یک سوژه دم‌دستی با مسائل ورزش بانوان برخورد نکنند. امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه این چند روزه گزارش‌هایی در رسانه‌ها دیدم که من را بر آن داشت که به‌عنوان نماینده مردم چند نکته را متذکر شوم، گفت: به یاد داشته باشیم که زنان شهروندان درجه دو نیستند و نباید رسانه‌ها به گونه‌ای کار کنند که تصور کنیم حتی یک‌صدم هم به زنان توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مرگ آتنا محمدی زن ورزشکار و نحوه ورود رسانه‌ها و مسوولان مرا تحت تاثیر قرار داد، افزود: برخورد آموزش و پرورش با مهشید اشتری دختر ورزشکار جالب است چرا که قبلا می‌گفتند دختر درس می‌خواهد چه کار، باید شوهر کند اما حالا می‌گویند دختر ورزش چه می‌خواهد؟

وی با بیان اینکه برخورد با متین معززی دختر دوچرخه‌سوار از سوی برخی‌ها ناراحت کننده است، گفت: باید دختران در جامعه حضور داشته باشند و اگر می‌بینید که برخی رفتارها در جامعه کاهش یافته به دلیل حضور زنان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز