خبرگزاری کار ایران

امیری خراسانی خبر داد:

سفر معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر یک‌روزه فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت‌ورزش و جوانان به استان‌کرمان در سوم بهمن‌جاری خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: افتتاحیه جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان بانوان و ... از جمله برنامه‌هایی هستند که سه‌شنبه سوم بهمن با حضور وی در کرمان برگزار می‌شوند.

وی افزود: عصر سوم بهمن نیز نشست تخصصی با حضور محمدیان و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها و نایب رییسان هیئت‌های ورزشی استان کرمان تشکیل می‌شود.

امیری خراسانی به جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش اشاره و تصریح کرد: بانوان به عنوان محور اصلی خانه، مروج خوبی برای خانواده‌ها به شمار می‌روند و در واقع حضور آنها سبب داشتن خانواده‌ای سالم و در نتیجه جامعه‌ای سالم خواهد بود.

وی یادآور شد: جشنواره استانی فراغت بانوان با ورزش به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زینب(س) با حضور ورزشکارانی از سراسر استان و کارکنان ادارات با رویکرد توسعه ورزش همگانی در خانواده‌ها برگزارمی‌شود.

امیری‌خراسانی زمان برگزاری این جشنواره را 3 و 4 بهمن‌جاری در محل مجتمع ورزشی سعادت کرمان عنوان کرد و یادآور شد: این جشنواره در قالب ورزش‌های تفریحی-سنتی در گروه‌های سه نفره در رشته‌هایی چون دارت، بدمینتون، بسکتبال، لی لی، یه قل دو قل، طناب زنی و ... به‌صورت ایستگاهی و گروهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز