خبرگزاری کار ایران

داور نمی‌دانست اخطار داشتم و کارت دوم را داد

عزیز معبودی: جو استادیوم اکبریان را گرفته بود/ اخراج من شیرازه تیم را از هم پاشید

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۱۲۶

مدافع گسترش فولاد در مورد دیدار با پرسپولیس و اخراجش در این مسابقه صحبت کرد.

عزیز معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم. فکر می‌کنم تساوی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی باشد ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که می‌توانستیم ببریم ولی متاسفانه نشد. 

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: به نظرم اکبریان تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و کارت دوم را به من نشان داد. حتی کارت اول هم به نظرم سختگیرانه بود و می‌توانست به یک تذکر بسنده شود ولی کارت زرد دوم واقعاً اشتباه بود. من به محض اینکه رفتم توپ را پرتاب کنم ۳ ثانیه هم نشد که کارت زرد دوم را به من داد. آن زمان نمی‌دانست که من یک اخطار دارم و بعد که متوجه شد تعجب کرد و خودش به من گفت که اگر می‌دانستم اخطار داشتی به تو کارت نمی‌دادم. با این اخراج شیرازه تیم ما از هم پاشید. 

مدافع گسترش فولاد در ادامه عنوان کرد: فیروز کریمی از وقت کشی متنفر است و به همین خاطر بازیکن وقتی تعادلش را از دست می‌داد بلافاصله بلند می‌شد و به بازی ادامه می‌داد. ما اگر دنبال وقت‌کشی بودیم روی خطا‌ها این کار را می‌کردیم نه روی یک اوت. عصبانیت بعد از بازی کریمی هم به خاطر همین موضوع بود. 

معبودی با اشاره به گل پرسپولیس در این بازی خاطر نشان کرد: داور می‌توانست قبل از این گل سوت بزند. وقت اضافه ۴ دقیقه بود ولی یک دقیقه و نیم بعد از آن این گل زده شد. درست است که در وقت اضافه هم وقت تلف شده داریم ولی داور می‌توانست زود‌تر سوت بزند. 

وی با اشاره به غیبتش در دیدار بعدی گسترش فولاد مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: من در بازی بعدی نیستم ولی بازیکنان جوان زیادی داریم که فرصت بازی پیدا خواهند کرد و مطمئنم عملکرد خوبی در ترکیب خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز