خبرگزاری کار ایران

جلالی - کرانچار؛ گام دو مربی روی لبه تیغ

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۵۸

دو سرمربی لیگ برتری در صورت شکست در دیدار امروزشان اوضاع بدی پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ برتر به ایستگاه بیستم خودش رسیده است و با پایان این هفته از رقابت‌ها ثلث دوم لیگ هفدهم هم به پایان رسیده و تیم‌ها در کورس قهرمانی، سهمیه و سقوط قرار گرفته و هفته به هفته به رتبه‌ای که در پایان فصل خواهند داشت نزدیک‌تر می‌شوند.

در این میان برخی از تیم‌ها نتایج خلاف انتظاری گرفته‌اند که آنها را در رسانه‌ها و روی سکوها و مقابل تیم مدیریتی باشگاه زیر تیغ انتقاد برده است.

کرانچار با سپاهان و جلالی با پیکان دو سرمربی لیگ برتری که این روزها اوضاع خوبی ندارند و هر روز اخبارضد و نقیضی در موردشان منتشر می‌شود و شایعاتی در مورد برکناری‌شان به گوش می‌رسد.

سپاهان با 20 امتیاز از 19 بازی در رتبه دوازدهم جای گرفته است و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط جدول فاصله دارد و این برای یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر نتایج خوبی نیست و انتقادات زیادی متوجه کرانچار و شاگردانش شده است.

جلالی و پیکان در جدول اوضاع بهتری دارند ولی نتیجه نگرفتن در 8 بازی پیاپی این تیم را در جدول حسابی سقوط داده است و به جایگاه هفتم جدول رسیده که نشان از اوضاع بد تیم دارد.

شکست در دیدار برای سپاهان مقابل سپیدرود و پیکان مقابل فولاد اوضاع بدی برای این دو سرمربی رقم خواهد زد و ممکن است شاهد یک جابجایی دیگر روی نیمکت تیمها باشیم یا حداقل اولتیماتوم جدی و کسر از قرارداد شامل حال این دو نفر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز