خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی: وضعیت ما مشابه رئال مادرید و منچستر است/ اتفاقات بازی رفت تکرار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۳۰

سرمربی پیکان از دیدار مقابل پارس جم در هفته هفدهم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی با حضور در در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: ما بیش از هر چیزی در این دیدار به تمرکز نیاز داریم چرا که ما با تیمی بازی داریم که می‌تواند از لحظه‌ها استفاده کند، در خیلی از بازی‌ها این را نشان داده و ما مشتاقیم که بدنه بازی در اختیارمان باشد و موقعیت به آنها ندهیم تا به شکلی که دوست داریم بازی را اداره کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در مورد میزبانی نامناسب پارس جم در دیدار رفت گفت: مشکل از پارس‌جم نبود چرا که آنها اولین میزبانی خود را در لیگ برتر تجربه می‌کردند و محلی که در اختیار ما قرار گرفته بود هنوز تجهیز نشده بود، خیلی تیم‌ها ترجیح دادند به عسلویه بروند و امکانات بیشتری داشته باشند ولی ما خودمان خواستیم در جم بمانیم. جایی که در اختیار ما قرار گرفت یک مهمان‌سرا بود و غذای آن از جای دیگری می‌آمد ولی بعد از چند هفته امکانات بیشتر شد. به هر حال در تهران امکانات فرق می‌کند و هتل‌های مجهزی هستند که باعث می‌شود میزبانی راحت باشد.

سرمربی پیکان در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در هفته‌های اخیر و اینکه باعث می‌شود محتاطانه به میدان بروند یا نه، عنوان کرد: ما در دیدار با پارس‌جم با ایده پیروزی به میدان می‌رویم و برنامه‌های خوبی برای این کار داریم چرا که بازیکنان انگیزه‌های زیادی دارند. فقط دلیلش این نیست که بازی رفت را با نتیجه بدی مقابل آنها به پایان رساندیم، بلکه میخواهیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و بازیکنان من شایستگی‌های بیشتری دارند که باید به آن برسند.

جلالی در ادامه افزود: سه تیم در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارند که رئال مادرید، منچستر یونایتد و پیکان هستند چرا که چند هفته‌ است نتیجه نمی‌گیرند. این نوسانات در فوتبال طبیعی است، یکبار هفت بازی پیروز می‌شوی و بعضاً مشکلاتی ایجاد می‌شود که چند هفته نتیجه نمی‌گیری، ما می‌خواهیم اثبات کنیم تیم شایسته‌ای هستیم و باید موفق باشیم.

وی با اشاره به دیدار رفت با پارس جم گفت: ما در دیدار رفت با تیمی بازی کردیم که کمترین شناخت روی آن بود و تنها یک بازی لیگ برتری انجام داده بود و اولین میزبانی‌اش را تجربه می‌کرد، ما در آن بازی غافلگیر شدیم و در 5 دقیقه ابتدایی بازی 2 گل خوردیم ولی در دیدار فردا شرایط کاملا متفاوت است.

سرمربی پیکان با اشاره به تمدید قرارداش با پیکان عنوان کرد: باشگاه برای فصل بعد با من صحبت کرد و از من خواستند در حین دیدارهای لیگ برتر به فکر برنامه‌ریزی فصل آینده باشم و تیم قوی‌تری بسته شود و چنین درخواستی از من مطرح شده است. یک مربی دوست دارد فضای آرام داشته باشد و بداند بستر پیشرفت برایش فراهم باشد. پیکان بارها گفته‌ام فرصت ویژه‌ای برای لیگ برتر و فوتبال ایران است و ایده‌هایی برای آینده دارم که حتی در بستن تیم در آن لحاظ کردم. پیکان تیمی بود که چند سال به لیگ برتر می‌آمد و سقوط می‌کرد و من نیاز به تجربه در این فضا داشتم. قاطعانه می‌گویم آینده روشنی در انتظار پیکان است، چه من باشم چه نباشم. ما جوانان خوبی داریم که خیلی از آنها را نمی‌شناسید ولی بازیکنان مطرحی در کشورمان خواهند شد.

جلالی در مورد خریدهای خارجی خود و عملکرد ضعیف آنها خاطر نشان کرد: تنها یک بازیکن در تیم ما جواب نداد که نیم فصل او را آزاد کردیم و قراردادش هم تنها 30 هزار دلار بود ولی دو بازیکن دیگر کیفیت بالایی دارند و خوب بازی کرده‌اند. من همانطور که گفتم هر تصمیمی بگیرم نگاهم به آینده است. بر حسب تجربه خودم می‌گویم یکی از بازیکنان تیم سال بعد یا شاید 2 سال دیگر آقای گل لیگ خواهد شد. ترجیح می‌دهم فضا را به این مدل بازیکنان بدهم در حالیکه بازیکنان خارجی ما بهتر عمل کنند.

وی در مورد نقل و انتقالات عنوان کرد: ما چند بازیکن را آزاد کردیم و جدا شدند و چند بازیکن گرفتیم از جمله شاهین ثاقبی و سجاد مشکل‌پور که بازیکنان با کیفیتی هستند و در آینده خواهید دید چه کیفیتی نشان می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز