خبرگزاری کار ایران

نفت مریض شده بود؛

فراهانی: نفت را به شرایط آرمانی می‌رسانیم/ دوست داریم به آسیا برگردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۶۲

دروازه بان نفت درباره شرایط شاگردان هومن افاضلی گفت: امیدواریم مسئولان قبل از اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آغاز شود فکری کنند و سهمیه آسیا را به ما برگردانند.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیم نفت تهران در نیم فصل دوم گفت: شرایط ما عالی شده و پتانسیل خوبی داشتیم ولی به دلیل بی سروسامانی و حواشی دور تیم نتایج خوبی نگرفتیم. بازیکنان از لحاظ روحی افت کردند و بیرون و داخل زمین شرایط سخت و آزاردهنده‌ای را تجربه کردند. تمرکز نداشتیم که حتی خواسته‌های خودمان را در بازی‌ها پیاده کنیم.

او ادامه داد: با امکانات و کادرفنی جدید و مجموعه جدیدی که اسپانسر شدند رو به جلو پیش می‌رویم، از مسئولان جدید باشگاه تشکر می‌کنم؛ نفت مریض شده بود. مجموعه قوی آمدند و نفت را زنده کردند و کمک کردند تا در لیگ قد علم کنیم. با راهکارهای آقای افاضلی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و در دو بازی اخیر با برنامه بازی کردیم. حالا می‌دانیم کسی هست که پاسخگوی ما باشد و ما را درک کند. قبلا اینگونه نبود و فقط وعده می‌دادند.

فراهانی در ادامه ابراز امیدواری کرد که نفت به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد: شرایط ما خیلی سخت شد. امیدواریم مسئولان قبل از اینکه رقابت‌های لیگ قهرمانان آغاز شود فکری کنند و سهمیه آسیا را به ما برگردانند. چون ما واقعا پتانسیلش را داریم. زحمت کشیدیم و در جام حذفی قهرمان شده بودیم. هنوز علاقه داریم به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور داشته باشیم.

سنگربان نفت تهران درباره شرایط آمادگی‌اش و اینکه قصد داشت از نفت جدا شود، عنوان کرد: با وضعیتی که به وجود آمده بود و قول هایی که عملی نشد، نفت از هم پاشیده بود. قصد داشتم جدا شوم و به تیم دیگری بروم اما با صحبت با آقای افاضلی و مالکان جدید تصمیم گرفتم بمانم. نفت را به شرایط آرمانی می‌رسانیم. از ناحیه کمر مصدوم شدم و یکی دو روزی است تمرینات را آغاز کردم. تیم ما یکدل شده و قبلا شاید این را از دست داده بودیم .ولی الان همه با هم به دنبال موفقیت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز