خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا

افاضلی: همه متوجه شدند اتوبوس نفت گل هم می زند؛ مقابل پرسپولیس هم به دنبال برد بودم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۳۰

سرمربی نفت تهران درباره دیدار با تراکتورسازی و پیروزی نفت با هدایت او صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت نفت تهران پس از پیروزی در برابر تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که همه متوجه شدند فلسفه ما دفاع صرف نیست و اتوبوس نفت حمله هم می کند و گل هم می زند.

وی در ادامه افزود: من در تمام بازی ها به دنبال سه امتیاز هستم. حتی مقابل پرسپولیس هم نیم نگاهی به برد داشتم اما به هر حال به خاطر شرایط موجود تیم، باید با احتیاط بیشتری عمل کنیم و به همین دلیل نباید زیاد بی گدار به آب بزنیم. در برابر تراکتور هم برنامه داشتیم و خوشحالم که تیمم مزد تلاش خود را گرفت و به برتری دست پیدا کردیم.

سرمربی نفت تهران درباره شرایط مالی باشگاه در حضور مالکیت جدید گفت: خوشبختانه وضعیتمان خوب است و بچه ها شارژ مالی شدند. بدگمانی زیادی به وجود آمده بود که آن هم به خاطر مدیریت های پیشین بود اما الان همه چیز رو به بهبود است و وضعیت خوب شده است. این 4 امتیاز هم باعث شده تا روحیه تیم بالاتر رود.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی مالکیت بالایی داشت. موقعیت زیادی هم به دست آورد. متاسفم که همکارم به خاطر ما تحت فشار قرار گرفت. امیدوارم در ادامه شرایط تراکتورسازی بهتر شود.

افاضلی در پایان درباره ماجرای انتقال آل کثیر و پیوستنش به تراکتور اذعان داشت: داستان آل کثیر و تراکتور و نفت تمام شده است و او بدون شک در نفت می ماند. مسائل مالی حل شده و مدیریت باشگاه مخالفت خود را با جدایی آل کثیر اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز