خبرگزاری کار ایران

نتایج نفت را جبران می‌کنیم

افاضلی: متاسفم که گل‌محمدی بخاطر شکست مقابل نفت تحت فشار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۹۶۲

سرمربی نفت تهران ابراز تاسف کرد که دوست صمیمی‌اش به دلیل شکست مقابل نفت تهران مورد انتقاد و فشار هواداران قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی پس از پیروزی تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: بازی مشکلی داشتیم. در این دو هفته که شروع کرده‌ایم با دو تیم بسیار قوی بازی کردیم؛ یکی از بهترین تیم‌های آسیا و یکی از بهترین تیم‌های لیگ.

او ادامه داد: هیچ تیمی مانند تراکتور در نیم فصل دوم بازیکن نگرفت و بازیکنان با کیفیتی را جذب کرد و به بهترین شکل تقویت شدند. امروز تراکتورسازی در مالکیت توپ خیلی خوب بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما بدست آوردند. متاسفم که گلمحمدی بخاطر شکست مقابل تیمم تحت فشار قرار گرفت که البته در فوتبال ما طبیعی است. امیدوارم آجورلو و گل‌محمدی در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی نفت تهران افزود: نفرات خوبی را در اختیار داریم، بازیکنانی را که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و حتی جام جهانی و باشگاه‌های جهان را دارند. رفته رفته باید به خود باوری برسیم که می‌توانیم پیروز شویم، جایگاه نفت اینجا نیست و باید به دنبال این باشیم که نتایج قبلی را جبران کنیم.

افاضلی درباره انتقادات به دفاع اتوبوسی نفت گفت: این موضوع را قبول ندارم. چرا که در حال حاضر با توجه به شرایطی که داریم باید نتایج گذشته را جبران کنیم، بار دیگر تاکید می‌کنم که باید به خودباوری برسیم تا این نتایج جبران شود، جایگاه نفت اینجا نیست و حتماً جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز