خبرگزاری کار ایران

پنجره نقل و انتقالاتی ما هنوز باز نشده است

افاضلی: مشکلات نفت یک شبه حل نمی‌شود/ تراکتورسازی هم رده استقلال و پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۶۱۹

سرمربی نفت تهران ابراز امیدواری کرد که با برطرف شدن مشکلات، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی جزو تیم‌های بزرگ کشور ماست و هوادارانی زیادی دارد. در ایران استقلال، پرسپولیس را داریم که هواداران ملی دارند. تیم‌های دیگر در شهرهای خودشان هوادار زیاد دارند، به نظرم من تیم دوم در سراسر ایران تراکتورسازی است.

او ادامه داد: بهترین یارگیری نیم فصل را تراکتورسازی داشته و بازیکنان تاثیرگذاری در تیمشان دارند. بازیکنانی گرفتند که تجربه کار کردن با آنها را دارم. ارسلان مطهری را از تیم ملی امید می‌شناسم. بسیار خرید خوبی است این تیم پتانسیل بسیار بسیار بالایی را دارد.

افاضلی تصریح کرد: بعد بازی با پرسپولیس آرامش خوبی در تیم ما حاکم است. شرایط تیم ما با مالک جدید بهتر شده، رفته رفته مشکلات بازیکنمان حل شده اما اینها یک شبه حل نمی‌شود. هنوز موفق نشدیم یارگیری کنیم و تا به اینجای کار خداروشکر بازیکنی را از دست ندادیم. باید تلاش کنیم و به تیم کمک کنیم. فردا انتظار یک بازی سخت را داریم و از نظر من بازی برابر تراکتورسازی هم رده جدال با استقلال و پرسپولیس است. نقل و انتقالات برای ما باز نشده که بخواهد بسته شود. باشگاه باید اقداماتی انجام بدهد که بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز