خبرگزاری کار ایران

سوارس به رئال نشان داد؛ مهاجم یعنی این!

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۳

حالا دیگر می‌توان گفت لوییس سوارس به اوج برگشته است.

به گزارش ایلنا، این مهاجم سابق لیورپول در اوایل فصل افت کرده بود اما دو گلی که مقابل رئال سوسیداد زد نشان داد که دوباره یکی از هولناک‌ترین مهاجمان دنیا شده است.

بارسلونا به کمک این مهاجم اروگوئه‌ای توانست در خانه سوسیداد چهار بر دو پیروز شود. گل اول سوارس با یک ضربه کات‌دار فوق‌العاده به ثمر رسید و گل دوم او هم روی اشتباه جرونیمو رویی، دروازه‌بان حریف در پاس دادن و با ضربه‌ای فرصت‌طلبانه زده شد. این یازدهمین گل سوارس در یازده بازی اخیر بود. او در شش دیدار گذشته هشت گل زده و در تمامی این دیدارها هم گل به ثمر رسانده است. حالا او در 25 مسابقه در فصل 18-2017 توانسته به 14 گل برسد که نزدیک به میانگین همیشگی اوست.

سوارس در بازی اول فصل مصدوم شد. او سپس باید به سیستم 2-4-4 ارنستو والورده عادت می‌کرد. ضمن اینکه رفتن نیمار و مصدومیت عثمان دمبله هم بیشترین فشار را به او وارد کرد. مهاجمان نیاز به اعتماد به نفس دارند و این بازیکن 30ساله هم در طول فصل بارها سایه‌ای از گذشته درخشانش بود اما او با آمادگی جسمانی بهتر توانسته گلزنی‌هایش را از سر بگیرد و تبدیل به بهترین مهاجم دنیا شود. بازگشت او به اوج بسیار به‌موقع بود، چرا که بارسلونا به دنبال فتح سه‌گانه است. آنها در لیگ قهرمانان مدعی هستند، در جام حذفی با اسپانیول بازی دارند و در لالیگا هم مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده‌اند؛ با 19 امتیاز فاصله با رئال مادرید.

هیچ بازیکنی از رئال نتوانسته در این فصل لالیگا بیشتر از چهار گل بزند. سوارس به رئال نشان داد که داشتن یک مهاجم آماده چقدر مهم است. تیم‌ها با گلزنی برنده مسابقات می‌شوند و به همین دلیل است که باشگاه‌ها مبالغ هنگفتی برای بازیکنانی مانند سوارس می‌پردازند. با فرم فعلی سوارس، هیچ مهاجمی در دنیا برتر از او نیست. مادرید هم با حسرت به گل‌های او می‌نگرد.

منبع: سایت گل /  بن هیوارد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز