خبرگزاری کار ایران

واکنش زیدان به خرید مهاجم و شایعه اختلافش با پرز

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۳۵

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت تیمش برابر نومانسیا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، درباره این دیدار گفت:بازی رفت را با سه گل پیروز شدیم،ولی بازی برگشت هنوز باقی مانده و چیزی تمام نشده است. این اولین بازی ما در سال جدید در برنابئو است و هدفی جز پیروزی نداریم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که در جلسه اخیرش با بازیکنان رئال مادرید پس از تساوی 2 بر 2 ابتدای هفته در خانه سلتاویگو په گذشته است، خاطرنشان کرد:جلسه ای بود مثل تمام جلسات عادی دیگر. از جزئیات آن به شما چیزی نخواهم گفت و می توانید آنالیز خودتان را داشته باشید. اینکه ما در بحران هستیم و جلسه به این خاطر بود و یا هر چیز دیگری. ما به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات کنونی هستیم. زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، باید بیشتر تلاش کرد و از همیشه بیشتر، تمرین را در دستور کار قرار داد. مشکل ما هم بدنی است و هم ذهنی و به همین دلیل باید انرژی مضاعفی به خرج دهیم. اگر جلسه ای با بازیکنان ترتیب می دهم، انتظار گرفتن نتیجه ای مثبت از آن دارم.

واکنش زیدان به خرید مهاجم  و شایعه اختلافش با پرز

زیدان سپس به شایعه حضور مهاجمان بزرگ در تیم رئال مادرید واکنش نشان داد و گفت:چند بار پیش از این گفته ام که من مهاجم نمی خواهم. اصلا هیچ بازیکن جدیدی نمی خواهم. هیچ خریدی مد نظرم نیست. مجموعه خوبی در اختیارم است و به آن ایمان دارم.در هر فصلی روزهای بد وجود دارد. می خواهید اینگونه تعبیر کنید که شرایط بحرانی است؛ ولی من جور دیگری فکر می کنم. از نظر من انتهای فصل و پس از تجزیه و تحلیل، بهترین زمان برای تصمیم گیری در مورد خریدهای جدید است.برخی از مردم فکر می کنند در تیم ما چند بازیکن کیفیت همیشگی را ندارند و اینکه باید آنها را از تیم بیرون کنم؛ ولی من برعکس فکر می کنم. در روزهای بد بازیکنان، من همیشه کنارشان هستم. من به اتحاد فکر می کنم و در چنین شرایطی هرگز تقصیرات را به گردن یک یا چند بازیکن نمی اندازم. همه روی یک قایق قرار داریم و هیچکس از آن پیاده نخواهد شد. مقصر همه ما هستیم و بار اشتباهات را روی شانه کسی نمی اندازم.»

مربی فرانسوی در مورد اختلافش با پرس و شایعه‌های که در رسانه ها شنیده می شود، هم اظهار داشت:از اینکه می بینم اظهارنظر من در مورد جذب کپا به عنوان مخالفت مستقیم من با مدیریت باشگاه تعبیر شده، آزرده خاطر می شوم. آنهایی که اینطور فکر می کنند، من را نمی شناسند. من هرگز مقابل باشگاه و مدیری که این پست را در اختیارم گذاشته است، نمی ایستم. هیچکس بالاتر از رئال مادرید نیست؛ ولی همیشه به نیمه خالی لیوان نگاه می شود. آن روز از بازیکنانم دفاع کردم و بازهم می گویم که تا پای جان کنارشان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز