خبرگزاری کار ایران

انتقاد نواک جوکوویچ از جوایز تنیس

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۵۷

نواک جووکویچ یکی از پردرآمدترین تنیسورهای حال حاضر دنیاست، کسی که در دوران پرافتخارش در این رشته ورزشی 82 میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، با این حال او در یک کنفرانس پیش از رقابت‌های اوپن استرالیا، نخستین گرنداسلم فصل 2018 تنیس، هم‌رشته‌ای‌های حرفه‌ای خود را غافلگیر کرد: اینکه تنیسورها به اندازه کافی از قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف جایزه نقدی دریافت نمی‌کنند و اینکه رقم جوایز نقدی باید بالا برود.

روژه فدرر، اندی ماری و رافائل نادال جزو دیگر شرکت‌کنندگان این جلسه بودند که حضور تمام رقابت‌کنندگان بخش مردان در آن اجباری بود. یکی از مهم‌ترین صحنه‌های این جلسه هم خروج مسوولان اداره کننده تور اوپن استرالیا بود وقتی که جوکوویچ، قهرمان 6 دوره اوپن استرالیا از کم بودن جایزه نقدی این مسابقات گلایه کرد.

طبق گفته شاهدان عینی حرف‌‌های جوکوویچ شوک ناگهانی بزرگی را به تمام حضار وارد کرده است.

ظاهراً او در نطق طولانی‌اش از هم‌رشته‌ای‌های خود خواسته که اتحادیه‌ای برای حمایت از حق و حقوق تنیسورها شکل گیرد که یکی از اهداف آن هم تلاش برای چک و چانه زدن برای بالا رفتن رقم جوایز نقدی تمام تورنمنت‌های تنیس در طول فصل از جمله ویمبلدون باشد. جوکوویچ این حرف‌ها را در حالی زده است که او در دوران بازیگری‌اش تنها از محل کسب جوایز نقدی تورنمنت‌هایی که در آنها شرکت کرده، 5/81 میلیون پوند درآمد داشته و در کشوری مانند موناکو که اهالی‌اش از پرداخت مالیات معاف هستند، زندگی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز