خبرگزاری کار ایران

گوندوغان:

گوندوغان: اولین بار است که کلمه چهارگانه را می‌شنوم!

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۱۵

منچسترسیتی به دنبال فتح چهارگانه نیست، و ایلکای گوندوغان، هافبک این تیم حتی معنای این کلمه به انگلیسی (Quadruple) را نمی‌داند.

به گزارش ایلنا، سیتی در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر است و در لیگ قهرمانان و جام حذفی هم حضور دارد.

آنها همچنین در نیمه‌نهایی جام اتحادیه در برابر بریستول سیتی کار سختی ندارند و به اولین جام خود در این فصل نزدیک هستند.

پپ گواردیولا گفته دور از واقع‌گرایی است که تصور شود سیتی می‌تواند همه جام‌ها را ببرد، و گوندوغان بر این باور است که آنها در چنین فکری نیستند. هنگامی که از این بازیکن آلمانی سوال شد که آیا سیتی می‌تواند فاتح « کوادروپل» شود، او گفت: «چی؟ من این کلمه را قبلا نشنیده‌ام. راستش را بگویم این اولین باری است که می‌شنومش!»

هنگامی که به گوندوغان گفته شد این یعنی چهارگانه، او گفت: «البته که می‌دانیم در همه رقابت‌ها اوضاع خوبی داریم، و جام اتحادیه نزدیک‌ترین جام به ماست که می‌خواهیم در آن قهرمان شویم. اگر نشدیم هم ناامید نمی‌شویم. ما تازه به دور چهارم جام حذفی رسیده‌ایم و مسیری طولانی تا فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان در پیش داریم. مدعیان زیادی هم هستند. همه رقابت‌ها بسیار دشوارند ولی ما هم فرصت قهرمانی در هر چهار رقابت را داریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز