خبرگزاری کار ایران

گواردیولا نگران بازی‌های فشرده منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۵۰

پپ گواردیولا گفته که نگران آن است تیمش نتواند با برنامه بسیار فشرده بازی‌ها کنار بیاید.

به گزارش ایلنا، آنها به دنبال فتح چهار جام هستند و به این دلیل بازی‌های زیادی برگزار کرده‌اند. منچسترسیتی با احتساب بازی دیروز مقابل کریستال پالاس، در ماه دسامبر 9 بار به میدان رفته است. برنامه بازی‌های آنها در ژانویه بهتر نمی‌شود و آنها باید در 31 روز، هفت بازی انجام دهند.

سیتی به نیمه‌نهایی جام اتحادیه رسیده ولی دست کم پنج بازی دیگر باید انجام دهد تا به فینال جام حذفی برسد. همچنین در اواسط فوریه دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان پیش روی این تیم است و اگر آنها می‌خواهند به فینال کیف برسند، باید شش بازی انجام دهند.

تیم منچسترسیتی با بازگشت جان استونز به تمرینات قوی‌تر شده است اما بنجامین مندی و فیل فودن فعلا دور از میادین هستند و گواردیولا نگران آن است منابعی که در اختیار دارد کافی نباشد. او گفت: «نگران این موضوع هستم. باید در چهار جبهه بجنگیم و نمی‌دانم بتوانیم این کار را بکنیم یا نه. با این برنامه زمانی‌که داریم باید مراقب باشیم. من نگران هستم چون نمی‌توانیم چهار روز یک بار بازی کنیم. ما در جام حذفی و جام اتحادیه بازی داریم اما بازیکنان نمی‌توانند هر سه روز 90 دقیقه به میدان بروند. آنها باید از نظر ذهنی نوسازی شوند و به این ترتیب وارد قسمت پایانی فصل شوند. من هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. بارها در سه رقابت حضور داشته‌ام اما در چهار رقابت، هرگز.»

گواردیولا همچنین گفت که گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی انگلیس نیست: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که فکر نکنید چون من الان موفق هستم همیشه موفق خواهم بود. این اشتباه بزرگی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز