خبرگزاری کار ایران

دو بازیکن آرسنال در فهرست فروش

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۰۵

آرسنال شاید متیو دبوشی را به وست‌بروم پیشنهاد بدهد تا بتواند از این باشگاه جانی ایونز را خریداری کند.

به گزارش ایلنا، وست‌بروم قیمت ایونز را 25 میلیون پوند تعیین کرده است. او مورد توجه منچسترسیتی هم هست و اعلام شده که آرسنالی‌ها شاید به‌عنوان بخشی از مبلغ انتقال او، دبوشی را به این باشگاه پیشنهاد کنند. مقامات آرسنال امیدوارند که ایونز را با وعده بازی مداوم در تیم اصلی جذب کنند، و این در حالی است که او احتمالا در سیتی مجبور است با سیستم چرخشی کنار بیاید. دبوشی حاضر است در انگلیس بماند، هرچند که ترجیح می‌دهد به زادگاهش، فرانسه بازگردد.

در همین حین، فرانسیس گوکلن، هافبک توپچی‌ها هم ممکن است راهی والنسیا شود. گفته می‌شود آرسنال قصد فروش کوکلان را دارد، چرا که آرسن ونگر چندان از او استفاده نمی‌کند. وستهم هم به دنبال جذب اوست اما دیوید مویس، مربی این تیم از این نگران است که او ترجیح بدهد به اسپانیا برود. دبوشی و گوکلن تنها بازیکنانی نیستند که از آرسنال می‌روند، و به نظر می‌رسد که الکسیس سانچس هم سرانجام راهی منچسترسیتی خواهد شد.

منابعی اعلام کرده‌اند که دو باشگاه آرسنال و سیتی مذاکرات خود بر سر این انتقال را آغاز کرده‌اند، و این مهاجم اهل شیلی ممکن است تا چند روز آینده به سیتی برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز