خبرگزاری کار ایران

الکسیس سانچز، اولین خرید زمستانی منچسترسیتی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۲۳

امور نهایی انتقال الکسیس سانچیز برای پیوستن به منچسترسیتی در حال انجام است و او به زودی آرسنال را ترک می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اکسپرس، سران باشگاه منچسترسیتی با توپچی‌های لندن برای بررسی وضعیت قرارداد الکسیس سانچز تماس گرفته‌اند و به دو دلیل قصد دارند امضای قرارداد مهاجمی را که در تابستان آینده بازیکن آزاد می‌شود را در ماه جاری نهایی کنند.

دلیل اول این است که پپ گواردیولا به دنبال جانشین گابریل خسوس است که به دلیل مصدومیت زانو به مد ت دو ماه از میادین دور است و این باعث شده تنها سرخیو آگوئرو را به عنوان مهاجم در اختیار داشته باشد. دومین دلیل هم این است که سانچز می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند؛ جامی که گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی خیلی آن را جدی گرفته‌اند.

آرسنال قیمت سانچز را در تابستان گذشته مشخص کرده بود و به احتمال زیاد این معامله با قیمت 30 میلیون پوند به سرانجام برسد اما قرمزها قصد دارند تا ابتدا جانشین سانچز را مشخص کنند و سپس او را به فروش برسانند. در حال حاضر توماس لمار جدی ترین‌ گزینه تهاجمی آرسنال است که در موناکو حضور دارد.

به گفته اکسپرس انتقال سانچز به جمع سیتیزن‌ها در هفته جاری نهایی می‌شود و او به عنوان خرید جدید به منچسترسیتی می‌پیوندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز