خبرگزاری کار ایران

عصبانیت سران سیتی از آرسنال

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۹۸۵

منچسترسیتی از رفتار آرسنال در قبال الکسیس سانچس ناراضی است.

به گزارش ایلنا، آرسنالی‌ها به نحوی کار کردند که در نهایت، سانچس در این باشگاه ماندنی شد. توپچی‌ها در آخرین روز انتقالات اعلام کردند که پیشنهاد 55+5 میلیون پوندی منچسترسیتی برای سانچس را پذیرفته‌اند اما به‌شرطی اجازه رفتن را به این بازیکن می‌دهند که جانشینی برایش پیدا کنند.

آرسنال امیدوار بود که توماس لمار، بال موناکو با قیمت 90 میلیون پوند به این تیم بپیوندد اما این انتقال انجام نشد و به این ترتیب، سانچس در آخرین سال قراردادش با آرسنال در این تیم ماندنی شد.

مقامات سیتی از این شگفت‌زده‌اند که آرسنال با وجود آنکه از بهار می‌دانست سیتی به خرید سانچس علاقه دارد، تا آخرین روز انتقالات، کاری برای خرید جانشین او انجام نداده بود.

آنها در طول تابستان با آرسنال در تماس بودند اما آرسن ونگر اصرار داشت که سانچس فروشی نیست. در هر حال، آرسنال پیشنهاد نهایی سیتی را قبول کرد. گفته می‌شود آنها می‌خواستند در ازای بخشی از مبلغ انتقال سانچس، رحیم استرلینگ به این باشگاه بیاید اما سیتی با این انتقال مخالفت کرد.

سانچس 28 ساله احتمالا در پایان فصل و پس از پایان قراردادش با آرسنال، به‌صورت آزاد راهی تیم پپ گواردیولا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز