خبرگزاری کار ایران

جای تعجب دارد که ملی پوش نداریم؛

بارانی: از بازی سپیدرود برای آسیا استارت می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۳۵۰

کاپیتان پیکان تهران ابراز امیدواری کرد که با نتیجه موفق در بازی پیش رو آنها بتوانند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند.

محمد صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره نتایج نیم فصل دوم پیکان تهران اظهار داشت: اگر بازی‌های ما را تماشا کنید متوجه می‌شوید که از نظر تاکتیکی مشکلی نداریم و اکثرا مالکیت توپ در اختیار ماست. متاسفانه نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان به درستی استفاده کنیم و می‌شود گفت که بدشانس هم هستیم ولی به قول آقای جلالی اگر بد بازی می‌کردیم و نتیجه نمی‌گرفتیم جای نگرانی وجود داشت اما الان که اینطور بازی می‌کنیم و تلاشمان ادامه دارد قطعا دوباره نتیجه گیری‌هایمان شروع می‌شود و بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: متاسفانه مصدومیت‌ها هم تاثیرگذار بوده و بازیکنان ما مانند آقاخان، مهران موسوی، و چند بازیکن دیگر مصدوم شدند و کار ما هم بالطبع سخت شد. مرتضی بازیکن تاثیرگزاری است و برای بازی با سپیدرود آماده است.

کاپیتان پیکان تهران درباره دیدار پیش رو برابر سپیدرود رشت گفت: امتیاز این بازیکن از نان شب برای ما واجب تر است و با بازیکنان که صحبت می‌کردیم فقط برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم. آنها تیم خوبی هستند و حالا سرمربی بزرگی دارند اما ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را در تهران کسب کنیم.

بارانی درباره پیشنهادهای نقل و انتقالاتی‌اش اظهار داشت: سعی کردم در این مورد صحبت نکنم به هر حال پیشنهاد وجود داشته اما تصمیم گرفتم تا پایان قراردادم در پیکان بمانم.

بارانی درباره عدم دعوت بازیکنان پیکان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: من و همه بازیکنان پیکان برای حضور در تیم ملی انگیزه داریم. متاسفانه با اینکه هم سال گذشته و امسال نتیجه گرفتیم حتی یک نماینده در اردوی تیم ملی نداشتیم. جای تعجب دارد که ملی پوش نداریم، به هر حال در یک اردو می‌توانستند بازیکنان ما را دعوت کنند و اگر شرایط مهیا نبود آن وقت خط بزنند. این اتفاق رخ نداده اما تلاش‌های ما ادامه دارد تا به تیم ملی دعوت شویم.

هافبک پیکان درباره هدف شاگردان مجید جلالی در لیگ هفدهم با توجه به حضور در میان تیم‌ها بالای جدولی بیان داشت: رقابت بین تیم‌های مطرح نزدیک است و تلاش می‌کنیم تا با استارت موفق از بازی برابر سپیدرود برای سهمیه آسیایی تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز