خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: به حضور در تیمی به جز آلمکار فکر نمی‌کنم/ اشتیاق زیادی برای جام جهانی دارم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۷۲

مهاجم ایرانی آلمکار در گفت‌وگو با شبکه این باشگاه شرایط خودش را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش، مهاجم تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با شبکه آزدآلکمار در مورد شرایطش در آلمکار و تاثیر بالایش در تیم گفت: من خیلی خوشحالم  وقتی هم تیمی‌هایم را می‌بینم که درباره‌ی مهم بودن نقش من و تاثیرگذاری من در تیم صحبت می‌کنند. من با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کنم و به سبک و روش بازی خودم بیشتر توجه میکنم.

وی افزود: بعد از هر بازی به این فکر می‌کنم که کدام حرکاتم در بازی خوب بوده و کدامش خیلی خوب نبوده است و این خیلی مهم است که به عنوان یه فوتبالیست بعد از هر بازی ببینید و فکر کنید عملکردتان در مسابقه چطور بوده است. الان تجربه خیلی بیشتری دارم و به آرامش بیشتری رسیدم.

جهانبخش در مورد شرایط تیم هم گفت: ما یک تیم خیلی خوب هستیم و واقعا همه کار برای تیم انجام می‌دهیم. این موضوع برای من خیلی مهم است چراکه در این صورت در بازی کمک خیلی خوبی از هم تیمی‌هایم می‌گیرم و این تفاوتی هست که از سال اول تا به الان به وجود آمده است.

مهاجم ایرانی آلمکار در ادامه با اشاره به شرایط حال حاضرش در تیم در مقایسه با زمان ورودش عنوان کرد: من نقل قولی از رونالدو شنیدم که می‌گفت "بزرگترین تفاوت این روز‌های من نسبت به زمانی که تازه به رئال مادرید آمده بودم این است که در سال‌های اول خیلی سعی می‌کردم نمایشی بازی کنم. مثلا برگردم وسط زمین توپ‌گیری کنم و تکنیک بزنم اما هدف چیست؟ هدف از این حرکات چیست؟ در آخر هدف این است که شما گل بزنید و پاس گل بدهید و به تیمتان کمک کنید. آخر فصل مردم از شما نمی‌پرسند که چقدر حرکات نمایشی انجام دادی، مردم از شما سوال میکنند که چند تا گل زدی و چند تا پاس گل دادی؟" من فقط می‌توانم راجع به الان صحبت کنم و در حال حاضر در آلکمار بازی می‌کنم و خیلی دوست دارم که با آلکمار پیش بروم و به چیزهای دیگری مثل اینکه تیم بعدیم چه تیمی خواهد بود فکر نمی‌کنم. البته برای اینکه کارنامه خوبی بسازم باید قدم‌های درستی بردارم.

جهانبخش در پایان با اشاره به حضورش در جام جهانی با تیم ملی ایران گفت: برای جام جهانی اشتیاق زیادی دارم و واقعا منتظرش هستم. واقعا برایش مشتاقم‌ و از طرف دیگر هم فقط به آلکمار فکر می‌کنم و چیز ‌های قشنگی که باید با این تیم به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز