خبرگزاری کار ایران

کونته: موراتا باید به آسپیلیکوئتا شام بدهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۳۸

آنتونیو کونته گفته آلوارو موراتا باید سسار آسپیلیکوئتا را به شام دعوت کند، چرا که این مدافع 6 گل از 10 گل موراتا در این فصل لیگ برتر را ساخته است.

کونته می‌گوید همکاری عالی موراتا و آسپیلیکوئتا او را خوشحال کرده است. مربی چلسی درباره شش پاس گل آسپیلیکوئتا به موراتا گفت: «بله، عالی است اما موراتا هم باید این ضربات را گل کند. همانطور که شما می‌دانید، آسپی مدافعی است که در استفاده از پاهایش عالی است. پیوندی فوق‌العاده بین او و موراتا وجود دارد. این اولین باری نیست که آنها با هم گل می‌زنند. امیدوارم که اوضاع به این ترتیب ادامه پیدا کند چون ما نیاز به پاس‌های گل او و گل‌های موراتا داریم. موراتا فقط یک شام به آسپی بدهکار نیست و باید چند بار او را شام دعوت کند. البته اگر من را هم دعوت کنند قبول می‌کنم!»

چلسی ششمین برد خانگی پیاپی خود در لیگ برتر را کسب کرد. کونته گفت: «آمار را دیده‌ام. ما 25 ضربه زدیم که 8 تا در چارچوب بود و 13 کرنر داشتیم. مالکیت توپ هم تا حد زیادی برای ما بود. به نظرم مانند بازی در خانه اورتون حاکم میدان بودیم. تفاوت امروز این بود که در نیمه دوم دو گل زدیم. ما فرصت‌های بسیاری داشتیم تا نتیجه را حتی بهتر هم کنیم اما به نظرم بازیکنان خیلی خوب و محکم بازی کردند و تعهد بالایی داشتند. ما می‌خواستیم این بازی را ببریم. به نظرم خیلی مهم است که نیمه دوم فصل را با برد شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز