خبرگزاری کار ایران

میلان- اینتر، در جام حذفی؛ نخستین رویارویی بعد از 19 سال

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۷۵۴

از ساعاتی دیگر بزرگترین شهرآورد فوتبال ایتالیا، شهرآورد دلامادونینا بین میلان و اینتر و در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نخستین رویارویی دو تیم در کوپاایتالیا بعد از سال 1998 است و میلان میزبان رسمی محسوب می‌شود.

اینتر که سابقه هفت قهرمانی در جام حذفی را دارد، در حال حاضر با کسب 40 امتیاز از 18 بازی در رده سوم سری A قرار دارد. این تیم بعد از تساوی بدون گل با یوونتوس دو باخت عجیب برابر اودینزه و ساسولو متحمل شد و در حالی که بدون شکست تا هفته شانزدهم صدرنشین بود، دچار سقوط شد.

آن طرف روسونری، یک بار دیگر در میانه یک فصل متوسط دیگر است و در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم درست یک ماه قبل مربی خود وینچنزو مونتلا را اخراج کرد و بلافاصله یکی از بازیکنان باسابقه باشگاه و مربی تیم جوانان، جنارو گتوزو را منصوب کرد اما مشکلات سر جای خودش باقی ماند و در شش بازی با مربی جدید تنها دو برد به دست آوردند. گتوزو در 13 سال حضور در روسونری در شهرآوردهای زیادی بازی کرد اما این نخستین تجربه او به‌عنوان مربی است. آخرین رویارویی دو تیم در ماه اکتبر با برتری 3 بر 2 اینتر به لطف پنالتی دقیقه آخر مائورو ایکاردی به دست آمد. میلان در 14 بازی اخیر تنها دو برد داشته و اینتر به هفت پیروزی رسیده. در سال‌های اول قرن بیست و یکم میلان برتری داشت در حالی که اینتر در سال‌های 2010-2005 نتایج بهتری گرفت.

 

ترکیب احتمالی

اینتر: هاندانوویچ؛ دی آمبروزیو، اسکرینیار، میراندا، سانتون؛ وچینو، والرو؛ کاندروا، بروزوویچ، پریشیچ؛ ایکاردی

میلان: دوناروما؛ آباته، موساکیو، بونوچی، رودریگس؛ کسی، بیلیا، بوناونتورا؛ بورینی، سیلوا، کوترونه

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز