خبرگزاری کار ایران

اتفاق عجیب در اردوی روسونری؛ بازگشت مونتلا روی نیمکت؟!

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۸۶

احتمال دارد مونتلا بازهم به عنوان سرمربی کار خود را در میلان ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، دیروز رسانه‌های ایتالیایی خبری عجیب منتشر کردند که میلان به فکر بازگرداندن وینچنزو مونتلا افتاده است. این مربی ماه گذشته برکنار شد، ولی جانشینش، جنارو گتوزو نتایج ضعیفی گرفته و حالا مسوولان باشگاه به فکر بازگرداندن مونتلا افتاده‌اند.

بهترین نتیجه گتوزو پیروزی 3 بر صفر مقابل ورونا در جام حذفی بود، ولی از چهار بازی سری A تنها چهار امتیاز گرفته و اگر در دو بازی بعدی نتواند نتایج خوبی بگیرد، باید منتظر حکم برکناری باشد. روزنامه لااستامپا حتی نوشت که بازی چهارشنبه مقابل اینتر در جام‌حذفی می‌تواند آخرین فرصت این مربی باشد و ناکامی در شهرآورد می‌تواند به معنی پایان کار کرگدن باشد.

مونتلا هنوز تحت قرارداد میلان است و این روزنامه نوشته که بازگرداندن او می‌تواند منطقی‌ترین تصمیم باشد. بازگرداندن مربیان برکنار شده در ایتالیا اتفاق جدیدی نیست، ولی پیش از این در باشگاه‌های کوچکتر مثل پالرمو دیده بودیم.

گتوزو در دو هفته دو شکست سنگین مقابل ورونا و آتالانتا داشته، با این حال به خبرنگاران گفت که فکر نمی‌کند مشکل تیم او باشد و دلیلی برای استعفا نمی‌بیند. میلان شنبه شب مقابل آتالانتا فرصت‌های زیادی داشت، ولی روی دو ضربه ایستگاهی غافلگیر شد تا شکست تلخی را تجربه کند.

باشگاه پرافتخار ایتالیایی تابستان گذشته بازیکنان زیادی به تیمش اضافه کرد و گتوزو معتقد است که این تیم به دلیل تغییرات زیاد هنوز شکل نگرفته.

در شروع فصل تصور می‌شد میلان با خریدهای گرانش یکی از مدعیان قهرمانی باشد، ولی بعد از گذشت 18 هفته با تنها 24 امتیاز در رده یازدهم است و حتی امیدی به کسب سهمیه اروپایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز