خبرگزاری کار ایران

هدف اول‌مان محقق شد و حالا به فکر جبران هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۵۵

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان از رویکرد شاگردانش در دیدار با آسترا وین اتریش که با پیروزی 5 بر یک مردان او تمام شد، تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، میلان، آسترا وین را در ورزشگاه سن‌سیرو در حالی شکست داد که گل اول را خورد اما پس از آن 5 گل زد و حریف اتریشی‌اش را در هم کوبید.

مونتلا که حالا مردانش به‌عنوان تیم اول گروه D صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را قطعی کرده‌اند به خبرنگاران گفت: «یک شب کاملاً مثبت را تجربه کردیم. درست است که صعودمان قطعی شده است اما بازی آخرمان را کم‌ اهمیت و تشریفاتی نمی‌دانم و این چیزی است که تاریخ باشگاه هم می‌طلبد. صعود از گروه به‌عنوان تیم اول حداقل هدف ما در این رقابت‌ها بود که محقق شد و حالا تمرکز ما دوباره روی سری A و جبران امتیازات از دست رفته در لیگ خواهد بود. میلان در پروسه رسیدن به ذهنیتی مناسب برای بازی‌اش قرار دارد اما متأسفانه ما در حالی داریم این پروسه را سپری می‌کنیم که تیم‌هایی مانند یوونتوس و ناپولی سر راه‌مان قرار دارند و آنها در حال حاضر از ما قوی‌تر هستند.»

 مونتلا ادامه داد: «در مورد کار با بازیکنانی که در اختیارم گذاشته شده‌اند برنامه‌های واضحی دارم؛ در مورد چیزهایی که این بازیکنان می‌توانند به تیم ما بدهند. حالا می‌خواهم روی سری A تمرکز کنم چون لیاقت این تیم با توجه به بازی‌هایی که انجام داده، بیش از چیزی است که تا الان کسب کرده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز