خبرگزاری کار ایران

اینتر نباید مایوس شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۷۶

مائورو ایکاردی گفته اینتر نباید پس از شکست مقابل اودینزه بیش از حد ناراحت شود. اینتر نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد و در خانه، سه بر یک به اودینزه باخت.

به گزارش ایلنا، آنها در این فصل نباخته بودند و ایکاردی می‌گوید: «بازی عجیبی بود، چون به باختن عادت نداریم. ما نمایشی عالی در نیمه اول داشتیم و 20 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم اما در نیمه دوم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. اودینزه نیمه دوم را واقعا قدرتمند آغاز کرد و ما اشتباهات بیش از حدی داشتیم؛ اشتباهاتی که از ما بعید بود. این باعث شد اعتماد به نفس آنها افزایش یابد. باختیم اما به نظرم همچنان از تلاشمان راضی هستیم. باید بلافاصله به روند خود برگردیم و کارمان را انجام دهیم. نمی‌شود که همیشه پیروز شوید. فوتبال همین است.»

اینتر سه‌شنبه هفته پیش هم در جام حذفی تیم دسته سومی پوردنونه را در ضربات پنالتی شکست داد.

ایکاردی می‌گوید: «ترکیب ما در آن بازی کاملا متفاوت بود. فکر نمی‌کنم بازیکنان خسته شده باشند. به دنبال بهانه نگردیم. باید بهتر کار می‌کردیم اما از این اتفاقات می‌افتد. ما باید به کاری که تا اینجای فصل انجام داده‌ایم ادامه دهیم و با یک شکست افسرده نشویم. نباید منفی فکر کنیم، چرا که تاکنون سفری عالی داشته‌ایم و هدف نهایی را می‌شناسیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز