خبرگزاری کار ایران

بزرگترین آزمون شفر و استقلال/" باکسینگ دی" آبی پوشان فرا رسید؛ پای جام در میان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۶۲

استقلال در هشت روز باید سه مسابقه حساس را برگزار کند.

به گزارش ایلنا، استقلال با وینفرد شفر تا به اینجا در 10 مسابقه لیگ و حذفی شرکت کرده که حاصل آن 6 برد، سه تساوی و یک باخت بوده است. شفر با استقلال در این 10 بازی 16 گل زده و دو بار دروازه اش باز شده است. 

با این حال هنوز عده ای از منتقدان معتقدند آزمون های سخت شفر از راه نرسیده اند و او فقط یک بار از تهران خارج شده که آن هم مقابل سیاه جامگان بود و آبی پوشان تن به تساوی بدون گل دادند.

حالا زمان موعود فرا رسیده است. زمانی که مرد 67 ساله باید به همه اثبات کند درخشش این روزهای تیمش بی علت و شانسی نبوده است. او باید در 8 روز فوق العاده حیاتی سه مسابقه حساس را کیلومترها دور از تهران انجام دهد. سه دیداری که بسیار شبیه به باکسینگ دی لیگ جزیره است.  در این هشت روز مشخص تکلیف یک جام استقلال و همچنین سهمیه اسیایی این تیم برای فصل بعد می تواند مشخص شود و به همین دلیل حساسیتش دو چندان خواهد شد.

آبی پوشان ابتدا باید پنجشنبه هفتم دی ماه به دیدار استقلال خوزستان بروند. سپس 4 روز بعد در آبادان بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی خود را مقابل صنعت نفت بازی می کنند و در نهایت روز پانزدهم دی ماه به مصاف تراکتورسازی می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز