خبرگزاری کار ایران

پاسخ منفی گزینه جامائیکایی به استقلال؛ نتوانستم وجدانم را آرام کنم!

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۳۶

مربی تیم ملی جامائیکا به درخواست همکاری وینفرد شفر پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پس از معرفی بیژن طاهری و جیری ساناک به عنوان دستیاران وینفرد شفر در استقلال تهران و اضافه شدن پسر او به عنوان آنالیزور به کادرفنی، سرمربی آلمانی از سفر دستیار مورد اعتمادش در تیم ملی جامائیکا به تهران و اضافه شدن به کادر فنی خبر داد.

در حالیکه شفر منتظر سفر میگوئل کالی در این هفته و توافقات نهایی بود، او به یک سایت جامائیکایی گفته قصد ندارد لیگ این کشور را ترک کند و حضورش در استقلال منتفی است؛ مربی جامائیکایی در این باره گفت: بله از وینفرد شفر پیشنهادی برای همکاری با استقلال داشتم و خیلی هم توجه من را به خود جلب کرد چون هم به مربی مورد علاقه ام شفر می پیوستم هم پول خوبی به عنوان دستمزد دریافت می کردم اما در این حین هرچه تلاش کردم تا وجدانم را برای جدایی از تیم ملی جامائیکا آرام کنم نتوانستم و در نهایت قید همکاری با استقلال و شفر را زدم».

او افزود:« من به استقلال نرفتم در حالی که می دانم آنها یکی از بهترین باشگاه های آسیا هستند با قهرمانی در این قاره و اینکه بارها قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده اند اما همه دلایل برای تمایلم برای رفتن به ایران این نبود. آن جا شفر سرمربی است، مربی آلمانی بسیار با ثباتی که شاید بعد از جام جهانی درهای زیادی به سمت او باز شود، چون تیم های ملی بعد از مسابقات روسیه برای جام جهانی بعدی برنامه ریزی خواهند کرد و بدون شک یکی از گزینه های آنها این مربی خواهد بود».

با این وجود سرمربی آلمانی باید با کادرفعلی مسابقات نیم فصل دوم را آغاز کند و به فکر گزینه دیگری برای تحقق خواسته‌هایش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز