خبرگزاری کار ایران

سرپیچی مهدی قائدی از دستورات شفر

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۹۴

هافبک جوان آبی‌ها به درخواست سرمربی خود در شیوه بازی‌اش بی اعتنا است.

به گزارش ایلنا، مهدی قائدی در روزهایی که جابر انصاری و سجاد شهباززاده مصدوم هستند، از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.

او در بازی مقابل سپاهان در هفته پانزدهم و دیدار برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی از ابتدا به میدان رفت. وینفرید شفر همچنین در بازی با ایرانجوان قائدی را تعویض نکرد تا برای نخستین بار او تجربه نود دقیقه بازی برای استقلال را کسب کند. بازی کردن قائدی اما ارتباطی به مصدومیت دو مهاجم دیگر ندارد.

شفر به قائدی گفته نتیجه تلاش او و حرفه‌ای بودنش باعث شده تا به او اعتماد کند. شفر از قائدی گل نمی‌خواهد و تنها از او خواسته در خدمت تیم باشد. هر چند که قائدی در دیدارهای اخیر در جریان بازی انفرادی زیاد کارکرده و باعث ناراحتی بازیکنان شده است. شاید هم قائدی به دلیل سن و سال کمی که دارد می‌خواهد با این تکروی‌ها به چشم هواداران بیاید و مورد تشویق قرار گیرد.

قاعده‌ای که در فوتبال روز دنیا منسوخ شده است و حتی تکنیکی‌ترین بازیکنان دنیا در خدمت تیم و کارهای گروهی هستند. به همین علت هم شفر در صحبت‌هایی که با این بازیکن دارد دائما تاکید می‌کند در خدمت تیم باشد. تنها راه ماندگاری این بازیکن ریز نقش هم این است که به حرف‌های سرمربی آلمانی گوش کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز