خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب زهیوی به کری خوانی های بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۴۸

گلزن فولاد درباره بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم زهیوی در میکسدزون ورزشگاه غدیر اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا از بازی‌های ما استقبال نمی‌کنند، ما نتایج خوبی می‌گیریم و تماشاگران بیشتری باید به استادیوم بیایند البته امروز گل خوردیم اما خداراشکر می‌کنم که گل مساوی را زدیم تا بازنده نباشیم.

وی درباره کری‌هایی که بیرانوند برای او قبلاً خوانده بود و گفته بود که زهیوی به من گل نزده و به او پیامک زدم، افزود: من با علی رفاقت خوبی دارم و ۲ سال خوب را در نفت تهران با هم بودیم. او دروازه‌بان خوبی است و من از اینکه به یک دروازه‌بان خوب و ملی‌پوش گل زدم، خوشحالم. به هر حال هر فوتبالیستی دوست دارد برای تیمش گل بزند و من هم خداراشکر می‌کنم که گل زدم، اما دوست ندارم که برای بیرانوند کری بخوانم.

مهاجم فولاد درباره اینکه آیا این تیم سهمیه آسیایی می‌گیرد یا نه، خاطرنشان کرد: ما مثل همه بازی‌ها تلاش خواهیم کرد تا سهمیه آسیایی را بگیریم. به نظر من عادلانه بود هرچند که ما می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم.

زهیوی درباره اینکه کمبودهای فولاد خوزستان چیست، گفت: این مسائل به من ارتباطی ندارد و من در این امور دخالت نمی‌کنم.

وی درباره جر و بحثش با عاشوری هم تصریح کرد: به نظر من این مسائل طبیعی است، من و عاشوری دوستان خوبی هستیم و در زمین با هم صحبت کردیم اما بحث خاصی نبود و در رختکن هم با هم حرف زدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز