خبرگزاری کار ایران

خط و نشان ستاره فولاد برای پرسپولیس؛

آقای بیرانوند، منتظر گلزنی‌ام از روی کرنر یا ضربه ایستگاهی باش

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۶۲

مهاجم فولاد در آستانه شروع لیگ برتر برای دروازه‌بان پرسپولیس خط و نشان کشید.

رحیم زهیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فولاد در آستانه فصل جدید اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و در اردوها تمرینات خوب و منظمی را پشت‌سر گذاشتیم و هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ بدنی آماده لیگ برتر هستیم و می‌خواهیم فولاد جدید را شکل بدهیم تا نتایجی بهتر از دو فصل اخیر برای این تیم حاصل شود.

وی افزود: باشگاه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار گرفته است که با تجربه‌شان به این تیم کمک می‌کنند. متاسفانه سینا دیری و پیمان شیرزادی از جمع ما مصدوم هستند ولی سایر نفرات به خوبی تمرین می‌کنند و از آمادگی بالایی برخوردارند.

مهاجم فولاد در مورد انتخاب این تیم گفت: پیش از این قول داده بودم که اگر به ایران بیایم برای فولاد بازی می‌کنم و سر قولم هم ایستادم. یکی از دلایل انتخاب این تیم پورموسوی بود که سابقه کار در استقلال خوزستان را داشته‌ایم و شناخت خوبی روی هم داریم.

زهیوی در مورد قرعه تیمش و رویارویی با پرسپولیس در هفته نخست عنوان کرد: قطعاً قرعه سختی خواهد بود ولی ما با تمام توان برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازی آنها جلوی نفت تهران را دیدم. البته نفت شرایط عادی در آن دیدار نداشت و بازیکنان این تیم با مشکلات مالی زیادی که از گذشته داشتند به این بازی رفتند و آن نتیجه شکل گرفت.

مهاجم فولاد در مورد گلزنی در دیدار با این تیم هم گفت: شک نکنید گلزنی خواهم کرد و به بیرانوند می‌گویم از روی کرنر یا ضربه ایستگاهی دروازه او را باز خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز