خبرگزاری کار ایران

اولین آزمون لیگ برتری سربازهای جدید تراکتور

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۴۳

بازیکنان جذب شده توسط تراکتورسازی اولین دیدار لیگ برتری خود در ترکیب این تیم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر و اولین دیدار نیم فصل دوم خودش در تبریز میزبان استقلال خوزستان است و در حالی به مصاف این تیم می‌رود که در فصل جاری 2 بار بازی را به شاگردان ویسی واگذار کرده است.

تراکتوری‌ها که بعد از محرومیت از 2 پنجره پیاپی مشکلات زیادی از نظر بازیکن داشتند، توانستند چند نام جدید به فهرست نفرات خود اضافه کنند که بیشتر آنها به عنوان بازیکن سرباز جذب شدند.

امید عالیشاه، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان چهار بازیکن مطرحی هستند که به فهرست تراکتورسازی اضافه شده و امید زیادی در دل هواداران تیم رقم زده‌اند که نیم فصل دوم را متفاوت از نیم فصل نخست رقم بزنند.

تراکتورسازی به دلیل کمبود مهره با تجربه در نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی کسب نکرد ولی هواداران تیم با درک شرایط سخت باشگاه خم به ابرو نیاورده و اعتراضی نداشتند. با این وجود تغییرات گسترده باعث شده این انتظار از کادرفنی به وجود بیاید که نیم فصل دوم نتایج متفاوتی برای سرخپوشان تبریزی رقم بخورد.

سرباز‌های تراکتورسازی در جام حذفی برای تیم‌شان به میدان رفته ولی نتوانستند مانع شکست تیم در ضربات پنالتی و حذف از رقابت‌های جام حذفی شوند و حالا مقابل استقلال خوزستان دوباره به میدان می‌روند تا نخستین آزمون لیگ برتری خود را پشت سر بگذارند و باید دید نتیجه آن چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز