خبرگزاری کار ایران

حامد لک - پرسپولیس؛ حاشیه‌ساز همیشگی

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۳۷

گلر فولاد همیشه در دیدار با پرسپولیس حاشیه و جنجال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حامد لک، گلر سرشناس فولاد روز یکشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر با تیمش مقابل پرسپولیس و خط حمله خطرناک این تیم قرار خواهد گرفت.

تقابل‌های لک با پرسپولیس همیشه جذاب و البته پر حاشیه بوده است، گلر فولادی‌ها در صحبت‌های خود بارها به پرسپولیسی بودن اقرار کرده است ولی هرگز فرصت پوشیدن پیراهن این تیم برایش فراهم نشده است.

لک فصل گذشته در پیراهن سایپا مقابل سرخپوشان صف آرایی کرد که در این دیدار گلی از مهدی طارمی دریافت کرد که پس از آن منجر به کری‌خوانی مهاجم محروم پرسپولیس برای گلر این تیم شد. در حالی که این موضوع می‌رفت تبدیل به مشاجره شود با وساطت اطرافیان ختم به خیر شد.

این بازیکن فصل پانزدهم هم در صبا با هدایت علی دایی حضور داشت و گل عجیبی که از فرشاد احمدزاده خود و اشتباه فاحشش روی این موقعیت باعث تبعید او به نیمکت تا پایان فصل شد. رابطه لک و دایی بعد از آن دیگر مثل سابق نشد و سرمربی کنونی سایپا وقتی به این تیم آمد عذر لک را خواست و او راهی فولاد شد.

باید دید تقابل گلر فولاد با سرخپوشان تهرانی بازهم جنجال و حاشیه ایجاد خواهد کرد یا روز آرامی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز