خبرگزاری کار ایران

ایران قهرمان مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۶۳

تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا پایان داد.

به گزارش ایلنا و به  نقل از سایت فدراسیون تنیس، امروز(سه شنبه) تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی و کسب عناوین مختلف هفته دوم مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش انفرادی پسران ،تنیسور سوری با نتیجه ( 3-6 و 1-6 ) بیدان از لبنان را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد ،  یونس طلاور با نتیجه ( 0-6 و 0-6)  آریو جوادی را شکست داد و در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد و امیر علی قوام با نتیجه 2 بر یک مقابل نماینده لبنان به برتری رسید و عنوان نهم را کسب کرد.

در بخش دختران ، مشکات الزهراء صفی از ایران موفق شد با نتیجه ( 4-6 و 2-6 ) مقابل تنیسور لبنانی به برتری برسد و در جایگاه نخست هفته دوم بازیها بایستد. فاطمه سادات زنجانی نیز با نتیجه دو برصفر ماندگار فرزامی را شکست داد و عنوان سوم را به نام خود ثبت کرد.

همچنین در بخش دو نفره ، تیم سوریه موفق شد با نتیجه ( 6-7 و 3-6) لبنان را از پیش رو بردارد و صاحب عنوان قهرمانی شود و در بخش دختران نیز تیم ایران با ترکیب مشکات الزهراء صفی - فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 5-7 و 3-6) تیم لبنان را شکست داد تا نمایندگان کشورمان در بخش دو نفره نیز به مدال طلا برسند.

به این ترتیب با معرفی نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز