خبرگزاری کار ایران

باورنکردنی؛ اقدام جنجالی برای حضور در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۹۷

ثبت‌نام همزمان برای کسب کرسی ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و بسکتبال!

به گزارش ایلنا، اتفاقی عجیب و البته تاسفبار که شاید بیش از پیش، پرده از وضعیت اسفبار مدیریت حاکم بر ورزش و البته سرمایه‌های مدیریتی ورزش ایران بر می‌دارد. اینکه چطور و با چه ادله و توجیهاتی یک مدیر ورزشی به صورت همزمان برای تکیه زدن به کرسی دو فدراسیون کاملا موازی و بدون نقطه مشترک خیز برداشته است؟

وقوع چنین رفتار و اتفاقاتی گواه این واقعیت است که بودن به هر قیمتی در صحنه مدیریتی ورزش و استفاده از فرصتی که ویترین پر زرق و برق ورزش در اختیار این مدیران می‌گذارد، انگیزه اصلی بسیاری از مدیرانی است که اینچنین برای رسیدن به کرسی ریاست و دیده شدن، به هر ریسمانی چنگ می‌اندازند و تیری در تاریکی رها می‌کنند.

اتفاقی که این روزها در قبال انتخابات فدراسیون‌های ورزشی بسکتبال و جانبازان و معلولان افتاده، خاطرات ثبت‌نام‌های عجیب و غریب ریاست جمهوری را زنده می‌کند که به افراد مختلفی از قشر لیدر فوتبال، نگهبان کارخانه، کارگر ساختمانی و لوتی‌ها این فرصت را داد تا بدون توجه به داشته‌های مدیریتی، فنی و تخصصی خود، شانس‌شان را برای کسب کرسی نفر اول دولت امتحان کنند!

وقوع چنین رفتاری از سوی مدیران ورزش کشور که مختص این یک نمونه نیست و بارها در انتخابات‌های مختلف ورزش دیده شده و قطعا در آینده هم موارد مشابه آن دیده خواهد شد، ضمن زیر سوال بردن ماهیت واقعی برگزاری انتخابات‌های سطوح مختلف ورزشی، تصویری از بلیت‌های بخت آزمایی را در اذهان عمومی ترسیم می‌کند که شاید آنها را نیز برای ثبت‌نام در انتخابات‌های آتی وسوسه کند!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز